Polska Izba Mleka szuka agencji do kampanii „Mamy kota na punkcie mleka”

Polska Izba Mleka zaprasza agencje do składania ofert na kompleksową realizację w 2020 roku kampanii promocyjno- informacyjnej „Mamy kota na punkcie mleka” - wynika z informacji Wirtualnemedia.pl.

bg
bg
Udostępnij artykuł:

Zaplanowane przez Polską Izbę Mleka mają potrwać 10 miesięcy a ich budżet wynosi niespełna 893 tys. zł. Będą promować spożycie mleka i produktów mleczarskich oraz propagować zdrowotne ich właściwości.

Kampania ma obejmować kino, prasę, telewizję, internet, radio.

Wybrana agencja zajmie się m.in. zakupem mediów, obsługą dedykowanej strony internetowej, profilu kampanii w mediach społecznościowych. Przygotuje też różne materiały promocyjne, takie jak plakaty, broszury itp. Zajmie się też działaniami PR, obsługą konkursów i aktywacji w szkołach.

Zainteresowane agencje mogą składać oferty do 9 stycznia br.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"