Polska marka razem z Bono walczy z AIDS

Charytatywną ideę (RED)™ stworzoną przez Bono, lidera grupy U2, wsparły do tej pory kultowe, międzynarodowe marki. W tym roku dołączyła do nich polska Belvedere Vodka. Współpraca została ogłoszona podczas specjalnej imprezy w Los Angeles, na której wystąpił Usher, ambasador projektu (BELVEDERE)RED.

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Belvedere Vodka jest pierwszą polską marką współpracującą z (RED)™. Tym samym znalazła się w gronie najważniejszych, światowych marek, takich jak: Apple, American Express, Starbucks i Emporio Armani, które swego czasu pojawiły się w charakterystycznej czerwieni. Przyłączając się do projektu każda z nich stworzyła specjalną linię produktów, sygnowanych logotypem (RED)™, a część zysków ze sprzedaży przekazana została do Globalnego Funduszu do walki z AIDS, gruźlicą i malarią (Global Fund to fight AIDS, Tuberculosis and MalariaTM). W przypadku Belvedere Vodka będzie to aż 50%.

W ramach współpracy powstała specjalna butelka (BELVEDERE)RED, zawierająca klasyczny wariant tej czterokrotnie destylowanej wódki. Na butelce tradycyjnie znalazł się Pałac Belwederski – symbol marki, który w limitowanej edycji umieszczony został w charakterystycznych dla (RED)™ nawiasach. Ich kolor sygnalizuje alarmującą sytuację i wzywa do działania.

Kultowe czerwone nawiasy (RED)™ opanują także polską część portalu Facebook. W grudniu każdy jego użytkownik będzie mógł okazać swoją solidarność z ideą (RED)™ poprzez umieszczenie w nawiasach swojego zdjęcia profilowego.

Światowym ambasadorem (BELVEDERE)RED został Usher, multiplatynowy artysta oraz pięciokrotny laureat nagrody Grammy. Aktywnie wspiera on ideę fundacji i, wraz z Belvedere, szerzy świadomość problemu AIDS w Afryce. Chętnie podkreśla potrzebę wspólnego działania konsumentów oraz popierania programów oferujących edukację i pomoc medyczną w tym zakresie. Usher wystąpił także podczas wydarzenia uświetniającego rozpoczęcie współpracy, które odbyło się w lutym tego roku, po rozdaniu nagród Grammy w Los Angeles.

Belvedere stwarza przestrzeń do tego, aby każdy uczestnik nocnego życia mógł stać się częścią światowej inicjatywy, wspieranej przez najlepsze marki. Podobnie jak Penelope Cruz, Gwen Stefani, Iman czy Sienna Miller można wesprzeć szczytny cel – walkę z HIV w Afryce – mówi Adrianna Wisińska, Brand Manager Belvedere Vodka.

Limitowana (BELVEDERE)RED dostępna jest na polskim rynku tylko do końca roku w butelkach 0,7l i 1,75l w niezależnych sklepach specjalistycznych oraz w sieciach Alma, BOMI, Piotr i Paweł. Do końca roku zaplanowane zostały także specjalne akcje promocyjne w 20 najlepszych polskich klubach oraz hotelach, restauracjach i cocktail barach. (BELVEDERE)RED w butelce 0,7l będzie kosztowała ok. 120zł.

Więcej informacji o (BELVEDERE)RED dostępne na www.facebook.com/BelvedereVodkaPoland

grafika

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Przejęcie Warner Bros. przez Netfliksa pod znakiem zapytania? Potrzeba zgody Donalda Trumpa

Przejęcie Warner Bros. przez Netfliksa pod znakiem zapytania? Potrzeba zgody Donalda Trumpa

Pół miliarda kary z Komisji Europejskiej dla platformy Muska

Pół miliarda kary z Komisji Europejskiej dla platformy Muska

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji