Zaplanowane przez POT działania mają być realizowane jeszcze w grudniu br., dlatego agencje mają zaledwie kilka dni na złożenie ofert. Ostateczny okres realizacji działań jest uzależniony od sytuacji epidemicznej panującej w Polsce i w Czechach.
Działania reklamowe mają potrwać od 2 do 4 tygodni, przy czym zakładana jest możliwość wstrzymania działań w trakcie trwania kampanii. W takim przypadku kontynuacja pozostałej części kampanii zostanie ustalona w kolejnym terminie uzależnionym od sytuacji epidemicznej.
Roboczy tytuł kampanii to "Polska oczami Ewy Farnej". Jej celem jest promocja Polski jako miejsca atrakcyjnego dla turystów z Czech i zainteresowanie polską ofertą turystyczną. Działania reklamowe będą skierowane m.in. do mieszkańców Czech aktywnie wyszukujących podróży do Polski lub konkurencyjnych destynacji miejskich w: Słowacji, na Węgrzech, w Austrii, Niemczech, na Litwie itd.

Celem wybranej agencji będzie przygotowanie linii kreatywnej kampanii z wykorzystaniem udostępnionego przez POTwizerunku Ewy Farnej oraz następujących miast: Toruń, Bydgoszcz, Poznań, Trójmiasto. Ostateczna koncepcja linii kreatywnej będzie opracowana przy współpracy z POT. Produkcja materiałów reklamowych będzie leżała po stronie agencji.
Agencja zajmie się również przygotowaniem mediaplanu oraz zakupem mediów do kampanii.
O wyborze zwycięzcy zdecydują: cena (30 proc.), KPI - kluczowy wskaźnik efektywności (60 proc.) oraz dodatkowe elementy oferty wzbogacające wartość i efektywność kampanii (10 proc.).











