POT będzie promować laureatów konkursu Najlepszy Produkt Turystyczny

Polska Organizacja Turystyczna zamierza najpóźniej w czerwcu przeprowadzić miesięczną kampanię promującą laureatów konkursu na Najlepszy Produkt Turystyczny - Certyfikat POT pod nazwą alePolska.

bg
bg
Udostępnij artykuł:

Głównym celem kampanii jest dotarcie z informacją do osób zainteresowanych turystyką oraz podróżowaniem po Polsce. Działania reklamową mają wypromować ofertę polskiego rynku turystycznego, a w szczególności 12 produktów turystycznych wyłonionych w 2017 w ramach konkursu na Najlepszy Produkt Turystyczny Certyfikat POT. Są wśród nich m.in. Kopalnia Guido, Żywe Muzeum Piernika, Europejskie Centrum Solidarności, Muzeum Mydła i Historii Brudu.

POT do realizacji tej kampanii wybierze agencję. Obecnie Organizacja zbiera z rynku informacje na temat szacunków kosztów jej realizacji. Wybrana agencja zajmie się m.in. przygotowaniem 12 reportaży wideo o każdym z laureatów konkursu (w dwóch wersjach: 30-sekundowej i 5-minutowej).

Reportaże te mają zawierać historię promowanych miejsc opowiedzianą przez osoby z lokalnej społeczności. Będzie też odpowiadać za publikację artykułu opisującego ideę konkursu na w magazynie drukowanym o profilu turystycznym o średniej sprzedaży nie mniejszej niż 20 tys. egz. miesięcznie oraz w magazynie popularno-naukowym o sprzedaży nie mniejszej niż 25 tys. egz. miesięcznie.

Kampania będzie trwać miesiąc i ma być zrealizowana najpóźniej w czerwcu br.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Przejęcie Warner Bros. przez Netfliksa pod znakiem zapytania? Potrzeba zgody Donalda Trumpa

Przejęcie Warner Bros. przez Netfliksa pod znakiem zapytania? Potrzeba zgody Donalda Trumpa

Pół miliarda kary z Komisji Europejskiej dla platformy Muska

Pół miliarda kary z Komisji Europejskiej dla platformy Muska

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji