Potrzebna agencja do spotów promujących turystykę rowerową

Polska Organizacja Turystyczna prowadzi przetarg na realizację serii spotów reklamujących turystykę rowerową - wynika z informacji Wirtualnemedia.pl.

bg
bg
Udostępnij artykuł:

Zadaniem wybranej agencji będzie przygotowanie serii spotów pod tytułem "Kierunek Polska / Direction Poland" oraz materiału zdjęciowego. Filmy  powinny  w  przemyślany  sposób  korespondować  z  koncepcją spotów promujących turystykę rowerową z 2020 roku, ponieważ materiały  będą  niekiedy używane  razem,  np.  podczas  wydarzeń promocyjnych; w komplecie filmy mają za zadanie ukazywać atrakcyjność i zróżnicowanie całej Polski i jej bogatą ofertę dla amatorów turystyki aktywnej.

Koncepcja  głównego spotu i spotów tematycznych w warstwie scenariusza ma być  autorskim i oryginalnym pomysłem agencji, nie może powtarzać dosłownie zastosowanych wcześniej motywów.

Agencja będzie odpowiadać za opracowanie  koncepcyjne, sfilmowanie, montaż i postprodukcję materiałów filmowych i zdjęć do wykorzystania w promocji turystyki rowerowej, przede wszystkim opracowanie koncepcji filmu w wersji podstawowej, będącego równocześnie bazą do przygotowania 5 spotów tematycznych/regionalnych oraz 2 wersji  skróconych spotu podstawowego. Warunkiem  koniecznym  koncepcji kreatywnej jest pokazanie zróżnicowania geograficznego Polski.

W spotach mają zostać pokazane takie rejony Polski, jak m.in.  trasa rowerowa VeloMałopolska (góry, Jezioro Czorsztyńskie,  dolina Dunajca), szlaki  rowerowe  Południowych  Mazur, Pomorskie Szlaki Rowerowe, Dolnośląska Kraina Rowerowa , sieć Tras Rowerowych Pomorza Zachodniego.

Celem przygotowanego w wyniku przetargu filmu będzie promocja na rynku krajowym oraz na rynkach zagranicznych możliwości  uprawiania  turystyki aktywnej w Polsce oraz przedstawienie różnorodności oferty szlaków rowerowych oraz promocja szlaków rowerowych przystosowanych także dla turysty zagranicznego, dostosowanych do potrzeb różnych odbiorców pod względem oczekiwań i stopnia zaawansowania.

Film ten ma pokazywać Polskę jako zróżnicowany i atrakcyjny kierunek podróży, w tym zwrócić szczególną uwagę na walory przyrodnicze i kulturowe kraju, pokazywać bogatą i różnorodną ofertę turystyczną, promować aktualne trendy, takie jak bezpieczny wypoczynek, doświadczanie a nie tylko oglądanie, wzbudzanie pozytywnych emocji poprzez kontakt z naturą, wakacje z dala od tłumów itp.

Film będzie używany przez POT do promocji na targach turystycznych, konferencjach  oraz  innych  wydarzeniach  promocyjnych  w  kraju  i  za granicą,  na  stronie WWW,  na  profilach  social  media,  w  kampaniach internetowych,  w  kampaniach  telewizyjnych  oraz  w  telewizji,  w  tym tradycyjnej i online, w kinach, itd. Ma służyć promowaniu Polski.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów