Potrzebna agencja do spotów promujących turystykę rowerową

Polska Organizacja Turystyczna prowadzi przetarg na realizację serii spotów reklamujących turystykę rowerową - wynika z informacji Wirtualnemedia.pl.

bg
bg
Udostępnij artykuł:

Zadaniem wybranej agencji będzie przygotowanie serii spotów pod tytułem "Kierunek Polska / Direction Poland" oraz materiału zdjęciowego. Filmy  powinny  w  przemyślany  sposób  korespondować  z  koncepcją spotów promujących turystykę rowerową z 2020 roku, ponieważ materiały  będą  niekiedy używane  razem,  np.  podczas  wydarzeń promocyjnych; w komplecie filmy mają za zadanie ukazywać atrakcyjność i zróżnicowanie całej Polski i jej bogatą ofertę dla amatorów turystyki aktywnej.

Koncepcja  głównego spotu i spotów tematycznych w warstwie scenariusza ma być  autorskim i oryginalnym pomysłem agencji, nie może powtarzać dosłownie zastosowanych wcześniej motywów.

Agencja będzie odpowiadać za opracowanie  koncepcyjne, sfilmowanie, montaż i postprodukcję materiałów filmowych i zdjęć do wykorzystania w promocji turystyki rowerowej, przede wszystkim opracowanie koncepcji filmu w wersji podstawowej, będącego równocześnie bazą do przygotowania 5 spotów tematycznych/regionalnych oraz 2 wersji  skróconych spotu podstawowego. Warunkiem  koniecznym  koncepcji kreatywnej jest pokazanie zróżnicowania geograficznego Polski.

W spotach mają zostać pokazane takie rejony Polski, jak m.in.  trasa rowerowa VeloMałopolska (góry, Jezioro Czorsztyńskie,  dolina Dunajca), szlaki  rowerowe  Południowych  Mazur, Pomorskie Szlaki Rowerowe, Dolnośląska Kraina Rowerowa , sieć Tras Rowerowych Pomorza Zachodniego.

Celem przygotowanego w wyniku przetargu filmu będzie promocja na rynku krajowym oraz na rynkach zagranicznych możliwości  uprawiania  turystyki aktywnej w Polsce oraz przedstawienie różnorodności oferty szlaków rowerowych oraz promocja szlaków rowerowych przystosowanych także dla turysty zagranicznego, dostosowanych do potrzeb różnych odbiorców pod względem oczekiwań i stopnia zaawansowania.

Film ten ma pokazywać Polskę jako zróżnicowany i atrakcyjny kierunek podróży, w tym zwrócić szczególną uwagę na walory przyrodnicze i kulturowe kraju, pokazywać bogatą i różnorodną ofertę turystyczną, promować aktualne trendy, takie jak bezpieczny wypoczynek, doświadczanie a nie tylko oglądanie, wzbudzanie pozytywnych emocji poprzez kontakt z naturą, wakacje z dala od tłumów itp.

Film będzie używany przez POT do promocji na targach turystycznych, konferencjach  oraz  innych  wydarzeniach  promocyjnych  w  kraju  i  za granicą,  na  stronie WWW,  na  profilach  social  media,  w  kampaniach internetowych,  w  kampaniach  telewizyjnych  oraz  w  telewizji,  w  tym tradycyjnej i online, w kinach, itd. Ma służyć promowaniu Polski.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Świąteczna piosenka Radia 357 z  teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Świąteczna piosenka Radia 357 z teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Odchodzi szef działu wideo gry-online.pl. "Nie mogłem się na to zgodzić"

Odchodzi szef działu wideo gry-online.pl. "Nie mogłem się na to zgodzić"