Siatkarski finał hitem igrzysk olimpijskich w TVP

W niedzielę 11 sierpnia zakończyły się igrzyska olimpijskie w Paryżu 2024. Największym hitem w Telewizji Polskiej okazał się mecz Polska-Francja, w którym reprezentacja polskich siatkarzy zdobyła pierwszy medal na igrzyskach od 1976 r.

pp
pp
Udostępnij artykuł:
Siatkarski finał hitem igrzysk olimpijskich w TVP

W sobotę transmisję spotkania w TVP1 w domach śledziło 4 mln widzów. Udział TVP1 w czasie transmisji spotkania wyniósł 45,5 proc. Walkę Polaków o srebrny medal na igrzyskach olimpijskich w momencie najwyższej oglądalności zobaczyło 4,6 mln widzów. Poza domem (OOH) kibicowało kolejne 1 mln widzów widzów. W serwisach internetowych Telewizji Polskiej: TVP Sport, TVP VOD i TVP GO mecz Francja – Polska miał aż 1,043 mln odtworzeń.

Finałowa rozgrywka polskich siatkarzy znalazła się na pierwszym miejscu w top5 wszystkich transmisji z olimpiady w Paryżu. Drugą najliczniejszą widonię zgromadziła transmisjz z ceremonii otwarcia igrzysk olimpijskich, którą 26 lipca w TVP1 oglądało 2,7 mln widzów (udział 28,9 proc). 

grafika

Kolejne trzy miejsca zajmują: siatkówka kobiet – mecz Polska – Japonia rozegrany 28 lipca, z widownią w TVP1 na poziomie 2,3 mln widzów i udziałem na poziomie 24,3 proc., transmisja z lekkoatletyki kobiet w TVP1, którą 6 sierpnia w TVP1 oglądało 2,3 mln widzów i miała ona 20 proc. udziału. Historyczną wygraną polskich siatkarzy z reprezentacją USA w ubiegłą środę w TVP2 oglądało średnio 2,2 mln widzów przy 25,9 proc. udziałów.

grafika

Relacje z igrzysk emitowano też w kanale TVP Sport, podobnie jak TVP1 i TVP2 dostępnym w naziemnej telewizji cyfrowej,

Wszystkie transmisje z igrzysk znalazły się w serwisach Max, a kluczowe relacje w Eurosporcie 1 i Eurosporcie 2. Dane o widowni w tych stacjach przedstawimy wkrótce.

pp
Autor artykułu:
pp
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela

Łukasz Miętus z Media Direction OMD do BYD Polska

Łukasz Miętus z Media Direction OMD do BYD Polska

DoubleVerify rozszerza integrację z Microsoft Advertising. Nowe pomiary i automatyzacja kampanii

DoubleVerify rozszerza integrację z Microsoft Advertising. Nowe pomiary i automatyzacja kampanii

SEC Newgate otwiera biuro na Węgrzech

SEC Newgate otwiera biuro na Węgrzech

Znamy laureatów plebiscytu VIVA! People Power 2025

Znamy laureatów plebiscytu VIVA! People Power 2025

KRRiT podzielona w sprawie Kanału Zero TV. Kiedy start stacji?

KRRiT podzielona w sprawie Kanału Zero TV. Kiedy start stacji?