Polski Czerwony Krzyż, Procter & Gamble oraz Kaufland rozpoczynają akcję na rzecz potrzebujących dzieci

Polski Czerwony Krzyż, P&G i Kaufland rozpoczynają ogólnopolską akcję „Z serca dla dzieci”, której celem jest pomoc dzieciom z najuboższych rodzin w Polsce.  Kupując wybrane produkty marek P&G, takich jak Pampers, Lenor, Ariel czy Gillette w każdym sklepie sieci Kaufland, można pomóc podopiecznym PCK w całym kraju. Akcja potrwa do 30 września.

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Według danych GUS, ponad 2,5 mln osób w Polsce żyje na skraju ubóstwa, z czego blisko 1 mln stanowią dzieci i młodzież. Wiele z tych rodzin żyje w skrajnie trudnych warunkach. Nie są w stanie zaspokoić swoich podstawowych potrzeb – brakuje im żywności, ubrań, a także środków higieny i czystości. W przypadku tych rodzin nawet najmniejsza, z pozoru symboliczna pomoc może mieć ogromny wpływ na poprawę warunków ich życia – zaznacza Leszek Mizieliński, wiceprezes Polskiego Czerwonego Krzyża.

Żeby zmienić tę sytuację i wspomóc najuboższych, PCK, P&G oraz sieć sklepów Kaufland rozpoczynają akcję „Z serca dla dzieci”. Zaangażowała się w nią także, znana ze swoich działań społecznych, aktorka Katarzyna Cichopek, mama dwójki dzieci.

W akcję może włączyć się każdy, kto do 30 września odwiedzi dowolny sklep Kaufland i dokona zakupu produktów wybranych marek P&G, takich jak: podpaski Always, pieluszki Pampers, produkty do pielęgnacji włosów Head&Shoulders i Pantene, produkty do pielęgnacji tkanin i domu Ariel, Bonux, Vizir, Lenor, Fairy, oraz produkty dla mężczyzn Gillette i Old Spice. Jeden procent ze sprzedaży wszystkich wymienionych produktów przekazany zostanie na rzecz podopiecznych PCK.

Nasze produkty są obecne nieomal we wszystkich gospodarstwach domowych w Polsce, towarzysząc polskim rodzinom w codziennych czynnościach. Podczas akcji „Z serca dla dzieci” szczególną uwagę kierujemy jednak w stronę tych najbardziej potrzebujących. Najmłodsi podopieczni PCK otrzymają na przykład zapas pieluszek Pampers, które pomogą zapewnić im suche noce i spokojny sen – mówi Robert Grzyb, dyrektor sprzedaży P&G w Polsce.

Kluczowym partnerem programu jest jedna z największych sieci handlowych w Polsce, Kaufland. 

Klienci odwiedzający sklepy Kaufland wielokrotnie udowodnili swoją gotowość do angażowania się w działania społeczne. Chętnie brali udział w akcjach dobroczynnych współorganizowanych przez Kaufland troszcząc się razem z nami o losy osób potrzebujących. Dobierając asortyment zwracamy szczególną uwagę, aby produkty dostępne w naszych sklepach nie tylko spełniały wymagania dotyczące jakości, lecz także o to, aby ich zakup przyczyniał się do pomocy innym. Mamy nadzieję, że i tym razem nasi klienci włączą się do wspólnego działania. Mechanizm jest bardzo prosty: kupując produkty objęte akcją wspólnie pomagamy potrzebującym dzieciom – wyjaśnia Krzysztof Szponder, wiceprezes zarządu sieci Kaufland.

Do udziału w akcji „Z serca dla dzieci” zachęca Katarzyna Cichopek: Wielka siła akcji tkwi w tym, że każdy może się w nią włączyć i przyczynić do tego, by jak najwięcej dzieci w Polsce choć przez chwilę poczuło domowe ciepło. A pomóc jest przecież tak łatwo. Możemy to zrobić przy okazji codziennych zakupów, nie wydając dodatkowych pieniędzy. Zachęcam więc do przyłączenia się do tego działania. W ten sposób wszyscy możemy sprawić, że na twarzy jakiegoś dziecka w Polsce pojawi się uśmiech.

W akcję zaangażowane są okręgowe i rejonowe oddziały PCK. Wolontariusze i pracownicy oddziałów zidentyfikowali najbardziej potrzebujące rodziny, określając ich największe potrzeby. Polski Czerwony Krzyż zadba także o to, by produkty i zebrane podczas akcji fundusze zostały przeznaczone na zakup tego, co najpotrzebniejsze do zdrowego i radosnego rozwoju maluchów - będą to m.in. kocyki, pościel czy piżamki. 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów