Polski oddział Ogilvy zajmie się obsługą Amazona

Polski oddział agencji reklamowej Ogilvy zajmie się obsługą Amazona w zakresie data analysis.

bg
bg
Udostępnij artykuł:

Współpraca z Amazonem jest konsekwencją współpracy agencji Ogilvy z Social.Lab i faktem, że dzięki tej współpracy zakres usług agencji w zakresie SoMe (social media) znacząco się poszerzył, m.in. o analizę efektywności, planowanie mediów, tworzenie, ale też bardzo szczegółową i rozbudowaną analizę efektywności contentu do social mediów itp.

Firmy nie ujawniają szczegółów dotyczących rozpoczętej współpracy. Nie informują też, na jak długo zawarły umowę.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów