Polski Televisor łączy siły z czeskim PFX

Zajmujące się postprodukcją Grupa Televisor oraz Grupa PFX połączyły siły – dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. - Połączenie z PFX to coś więcej niż formalne partnerstwo – komentuje Renata Kowzan, CEO Televisor.

Justyna Dąbrowska-Cydzik
Justyna Dąbrowska-Cydzik
Udostępnij artykuł:
Polski Televisor łączy siły z czeskim PFX

„Dzięki temu partnerstwu PFX i Televisor planują podnieść poziom swoich usług i wzmocnić swoją globalną pozycję. Doświadczenie i kreatywność Televisor w reklamie zostanie uzupełniona o kinową jakość efektów wizualnych PFX” – podała firma w komunikacie przekazanym portalowi Wirtualnemedia.pl.

Televisor ma czeskiego partnera

Czeska Grupa PFX specjalizuje się w VFX, postprodukcji i animacji zarówno w filmie jak i w reklamie. Głównym obszarem kompetencji Grupy Televisor jest postprodukcja reklamowa. Studio pracuje dla takich klientów jak Plus, Grupa Volkswagen, Allegro, ma też na koncie realizacje dla takich klientów jak TVN, Coca-Cola, Polsat, Alior Bank, czy Grupa Żywiec,

Po fuzji Televisor będzie odpowiedzialny za projekty reklamowe w Grupie, współpracując z zespołem reklamowym PFX z Pragi oraz Human/PFX z Warszawy. Jednocześnie PFX pozostanie skupiony na dostarczaniu usług w zakresie VFX, animacji i postprodukcji na potrzeby filmów i seriali. 

Fuzja ma na celu wzmocnić pozycję Televisor i PFX zarówno na arenie międzynarodowej, jak i w Polsce poprzez maksymalne wykorzystanie potencjału naszych zespołów i technologii, otwierając przed naszymi klientami perspektywy na całym świecie” - czytamy w przekazanym redakcji komunikacie. 

- Połączenie z PFX to coś więcej niż formalne partnerstwo. Odzwierciedla wspólną wizję i wartości, które pozwolą na zbudowanie nowych możliwości w branży kreatywnej. Wspólnie możemy wykorzystać potencjał naszych zespołów i technologii, otwierając przed naszymi klientami perspektywy na całym świecie – mówi Renata Kowzan, CEO Televisor. 

Po fuzji polskie studio dalej działa pod obecną marką i w niezmienionym składzie osobowym.  - Ta współpraca pozwoli całej grupie realizować projekty na niespotykaną dotąd skalę - mówi Maks Sikora, CEO Human/PFX. Tomas Brož, szef działu reklamy w Pradze, zaznacza: - Doświadczenie w reklamie oraz unikalny styl wizualny Studia Televisor wzbogacą ofertę PFX.  

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące