Premierowe odcinki „Polskiego turnieju wypieków” oglądać można w środy o godz. 21.30. Trzy pierwsze z nich obejrzało średnio 175 tys. osób, co zapewniło stacji 1,34 proc. udziału wśród wszystkich widzów i 1,74 proc. w grupie komercyjnej 16- 49 - pokazują dane Nielsen Audience Measurement przygotowane dla portalu Wirtualnemedia.pl. Tym samym TLC było w tym paśmie liderem rynku, a konkurenci zanotowali zdecydowanie słabsze wyniki: TVN Style miało w 4+ 0,87 proc. udziału, a Polsat Cafe - 0,49 proc.
„Polski turniej wypieków” podnosi wyniki stacji w środowym paśmie względem analogicznego okresu ub.r. aż o 74 tys. widzów. Wówczas TLC oglądało bowiem 104 tys. osób przy udziałach wynoszących odpowiednio 0,81 proc. oraz 0,90 proc.
Show notuje też zdecydowanie lepszy udział od średniego dobowego wyniku TLC. Kanał ten w okresie od 10 do 24 października br. osiągnął bowiem średnio 0,48 proc. udziału w 4+ i 0,70 proc. w 16-49.

Widownia formatu spada jednak z odcinka na odcinek. Pierwszy pokazany 10 października br. śledziło 202 tys. widzów, a trzeci ponad 50 tys. mniej.
„Polski turniej wypieków” to 7-odcinkowy kulinarny reality-show oparty na brytyjskim formacie „Bake off”. 10 uczestników, wyłonionych w drodze castingu, rywalizuje ze sobą przygotowując słodkie potrawy pogrupowane na sześć kategorii. Każdy odcinek poświęcony jest innej grupie przysmaków. W składzie jury programu znajdują się Bożena Sikoń - szefowa pracowni cukierniczej tortownia.pl oraz Tomasz Deker - mistrz świata w cukiernictwie. Natomiast prowadzą go Marta Grycan i Piotr Gąsowski.

fot. TLC
Widownia „Polskiego turnieju wypieków” odcinek po odcinku
Oglądalność konkurencji w czasie emisji programu











