Kampania „Room for Everyone” wykorzystująca platformę GdzieJakiBiznes, powstała z myślą o polskich i ukraińskich mikroprzedsiębiorcach. Promuje ona ideę biznesów komplementarnych, czyli takich, które funkcjonując w pobliżu siebie, lepiej prosperują i pozytywnie wpływają na pozostałe przedsiębiorstwa w danej lokalizacji.Platforma stworzona została w oparciu o zanonimizowane dane o trendach zakupowych od Mastercard oraz dodatkowe informacje dostarczone przez partnerów programu, takie jak zagęszczenie ruchu czy poziom natężenia hałasu w danej lokalizacji. Użytkownik platformy może też uzyskać informacje o biznesach komplementarnych, czyli takich, które funkcjonując w pobliżu siebie, lepiej prosperują.
"Room for Everyone" zdobył 15 nagród: 2x Grand Prix w kategoriach: Omni-Channel, Creative use of Data oraz One-Channel, Creative use of AI / AR, Data / Insight, Metaverse, NFT; 3 Golden Drum w kategoriach: Creative Business Excellence, Sustainable Business Solutions; Creative Business Excellence, B2B Brand Strategy & Experience oraz All Juries, Profit Social Good; 5 Silver Drum w kategoriach: Creative Business Excellence, Brand Building, Brand Strategy and Experience; Creative Business Excellence, Activation, Website & Mobile Activation; Business Excellence, Innovation, Product or Service Innovation; All Juries, Genius Loci/Local Spirit oraz One-Channel, Social Networking Solutions & Community Sites; 5 Bronze Drum w kategoriach: Omni-Channel, Direct Engagement; Omni-Channel, Creative use of AI / AR, Data / Insight, Metaverse, NFT; Craft, Digital Craft, Use of Creative Data & AI; Creative Media Excellence, Creative Use of Media, Digital & Mobile Platforms oraz Omni-Channel, Integrated, Profit.

Dodatkowo, McCann Poland kolejny rok z rzędu uplasował się w ścisłej czołówce, zajmując drugie miejsce wśród agencji nagrodzonych na festiwalu Golden Drum. Bartosz Jeglejewski, dyrektor kreatywny agencji, został uhonorowany tytułem Golden Drum Creative Director of the Year.
Polski wieczór na Golden Drum
Molecular Creative Warszawa za projekt "Jazgot" dla mBanku (w kategorii Creative Media – Content) otrzymał Silver Drum. Projekt realizowano we współpracy mBanku i Voice House.
Silver Drum w kategorii Craft - Digital Craft otrzymała kampania społeczna Fundacji IT Girls "METsy The doll", przygotowana z Accenture Song. Miała na celu przełamanie stereotypów płci, utrudniających kobietom odniesienie sukcesu w dziedzinach STEM (Science, Technology, Engineering, Mathematics).

W kategorii One Channel - Bronze Drum otrzymały Havas Polska i Publicis Worldwide Polska za projekt "Łowienie danych" (#Fishing For Data) zrealizowany dla BNP Paribas Polska. Razem z klientami i partnerami bank tworzy społeczną sieć monitoringu rzek i jezior, wykorzystując spławik Aguard, który zbiera dane o poziomie zasolenia wody.
W kategorii Craft - Motion Craft, Bronze Drum dostała agencja 2012 - za kampanię "Axe Nose" dla Unilevera oraz agencja 180heartbeats + Jung v. Matt za kampanię "Koniec podatków" dla Betclic. Akcja 180heartbeats + Jung v. Matt dla Betclic - "Pani Renata" otrzymała Golden Drum w kategorii Craft - Motion Craft.
Festiwal Golden Drum zostanie ujęty w AdForum Business Creative Report - rankingu najczęściej nagradzanych światowych kampanii z podziałem na branże.
McCann Worldgroup otrzymała nagrodę Sieci Reklamowej Roku. Agencją Mediową Roku została UM Romania, Agencją Reklamową Roku Lepub z Medionalu. Tytuł Niezależnej Agencji Reklamowej Roku trafił do Bickerstaff. 756 z Kijowa.











