Inicjatywa „Polskie Nadzieje Olimpijskie” ma na celu wspieranie dzieci i młodzieży uprawiającej sporty olimpijskie oraz wspieranie i rozpowszechnianie aktywności sportowej wśród dzieci chorych i niepełnosprawnych. Program, zainaugurowany 26 listopada w siedzibie Polskiego Komitetu Olimpijskiego, ma obejmować coroczną kampanię społeczną.
Identyfikację wizualną inicjatywy zaprojektowała Grey Group Polska, która jednocześnie została jej partnerem. - Tworząc logotyp programu inspirowaliśmy się symboliką olimpijską, sportową oraz dziecięcą i młodzieżową aby oddać to co, w całej akcji najważniejsze: radość, energię, współpracę, osiągnięcia - opisuje Monika Bierwagen, wiceprezes i dyrektor zarządzająca Grey Group Polska.

Do kolejnych edycji „Polskich Nadziei Olimpijskich” zapraszani będą również inni partnerzy i sponsorzy. Chęć zaangażowania w projekt wyraziły już inne firmy tak jak Grey Grup Polska należące do koncernu WPP: Possible, Millward Brown, Mediacom i Stratosfera.











