Polskie Radio 24 z serwisami Jedynki, bez własnych programów na żywo

W Polskim Radiu 24 są nadawane te serwisy informacyjne, co w Jedynce Polskiego Radia. W ubiegłym tygodniu w stacji pojawił się przypadek zakażenia koronawirusem, część pracowników przeszła na pracę zdalną. Brak programów na żywo ma być tymczasową sytuacją.

NB
NB
Udostępnij artykuł:

W mailu do pracowników, do którego treści dotarliśmy prezes radia Agnieszka Kamińska apelowała do pracowników, aby „nie popadali w panikę”. - Na razie obowiązuje nas praca zdalna. Kierownictwo i dyrekcja będzie się z Państwem kontaktować telefonicznie - stwierdziła szefowa Polskiego Radia. - Bardzo proszę, aby nikt nie przychodził do radia oprócz osób wyznaczonych przez kierownictwo i dyrekcję - dodała.

Zaznaczyła, że studio 340, w którym realizowane są programy Polskiego Radia 24, w nocy z piątku na sobotę kolejny raz zostanie zdezynfekowane.

Od ubiegłego czwartku Polskie Radio 24 nie nadaje własnych programów na żywo, a serwisy informacyjne są o tej samych porach emitowane jednocześnie w Jedynce i PR24.

Monika Kuś z biura zarządu Polskiego Radia nie odpowiada bezpośrednio czy sytuacja na antenie ma związek z faktem, że większość pracowników została objęta kwarantanną. Potwierdza to jednak kilka osób w rozmowie z nami. - W trosce o bezpieczeństwo pracowników, zgodnie z zaleceniami służb sanitarnych, Polskie Radio wdrożyło wszelkie niezbędne procedury. Emisja PR24 - do czego jesteśmy zobligowani ustawą - jest realizowana, a w związku z sytuacją epidemiologiczną ramówki wszystkich programów PR zostały zmodyfikowane - zapewnia w odpowiedzi na nasze pytania.

Na razie ma nie być wiadomo, kiedy dokładnie programy na żywo mają wrócić na antenę.

Zmiana ramówek w związku z koronawirusem

W związku z epidemią koronawirusa publiczna rozgłośnia zdecydowała się na zmiany we wszystkich ramówkach swoich stacji.

Polskie Radio 24 transmituje wszystkie konferencje prasowe, briefingi i oświadczenia związane z epidemią wirusa CoV-2. Stacja ma na bieżąco nadawać komunikaty i informacje przekazywane przez przedstawicieli rządu, instytucji państwowych, a także samorządów oraz kierownictwa szpitali w regionach. Prowadzona ma być również kampania informacyjna dotyczącą zwalczania koronawirusa w serwisach i magazynach informacyjnych oraz materiałach reporterskich.

Portal informacyjny PolskieRadio24.pl nadal ma prowadzić akcję informacyjną i publikować materiały poradnikowe, oficjalne zalecenia i komentarze ekspertów. Od 5 marca prowadzi specjalny raport na temat epidemii koronawirusa, publikuje analizy i porady związane z higieną.

Polskie Radio w 2018 r. osiągnęło wzrost wpływów sprzedażowych o 12,96 proc. do 336,53 mln zł oraz 15,3 mln zł zysku netto (wobec 2,79 mln zł rok wcześniej). 69 proc. przychodów spółki pochodziło z abonamentu i związanej z nim rekompensaty, na koniec roku nadawca zatrudniał 1 285 pracowników etatowych, o 30 więcej niż przed rokiem.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"