Przetarg Polskiego Radia dotyczy dostawy 150 sztuk dwóch rodzajów portfeli damskich, 50 portfeli męskich, po 50 sztuk dwóch modeli kosmetyczek, 100 powerbanków, 200 pendrive’ów o pojemności 32 GB i 100 słuchawek na Bluetooth, Polskie Radio zamierza je wykorzystywać w celach promocyjnych.
Zamówienie podzielono na dwie części. W przetargu złożono cztery oferty: Agencja Reklamowa Cieślik- Studio L zaproponowała 37,8 tys. zł za część pierwszą i 29,3 tys. zł za drugą, OEX E-Business - 25,4 tys. zł za pierwszą, Top Arts- 35,8 tys. zł za pierwszą, a Friends - 29,4 tys. zł za drugą (wszystkie kwoty brutto).
Polskie Radio równocześnie z otwarciem ofert podało, że na sfinansowanie pierwszej części zamówienia planuje przeznaczyć 56,8 tys. zł, a na drugą część - 29,5 tys. zł.

Jedynym kryterium oceny złożonych ofert będą zaproponowane ceny. Wybrane firmy na dostarczenie gadżetów będą mieć 30 dni od podpisania umowy.
##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/polskie-radio-dla-ukrainy-gdzie-slychac-jakie-miasta-czestotliwosci-uke,7169776770230401a ##
W ub.r. Polskie Radio zanotowało wzrost przychodów o 2,4 proc. do 354,31 mln zł i spadek wyniku netto z 16,12 mln zł zysku do 19,91 mln zł straty. Wpływy reklamowe zwiększyły się o 1 proc. do 41,38 mln zł, przy czym o ile Jedynka zanotowała wzrost o 52 proc., o tyle Trójka - spadek o 30 proc.
Na koniec ub.r. nadawca zatrudniał etatowo 1 320 osób, o 11 więcej niż rok wcześniej. Średnie wynagrodzenie brutto wynosiło 8,9 tys. zł brutto, po wzroście rok do roku o 500 zł. Dziennikarze zarabiali przeciętnie 11,7 tys. zł, a menedżerowie wyższego szczebla - 17,5 tys. zł.











