W sklepie internetowym Polskiego Radia w niższych cenach można kupić 471 tytułów. Wśród nich znalazły się m.in. nagrania Orkiestry Polskiego Radia, klasyka jazzu z radiowego archiwum, pop i rock w najlepszym rodzimym wydaniu, autorskie składanki Marka Niedźwieckiego oraz kolejne części kompilacji „Męskie Granie”. To tytuły wydane przez Agencję Muzyczną Polskiego Radia.
- W ten sposób chcemy pokazać solidarność z wydającymi u nas płyty rodzimymi artystami, którzy w wyniku epidemii koronawirusa nie mają możliwości grania koncertów - wyjaśnia Bogna Kowalska, dyrektorka Agencji Muzycznej Polskiego Radia.
Od kilku dni Polskie Radio gra też więcej polskiej muzyki, także w ramach wspierania rodzimych twórców. W Programie I Polskiego Radia pojawia się więcej autorskich audycji z polską muzyką rozrywkową, emitowane też są powtórki koncertów Festiwalu Lata z Radiem oraz wydarzeń, które odbywały się w Studiu im. Witolda Lutosławskiego. Trójka nadaje głównie polskie piosenki, na antenie – pojawiają się też archiwalne koncerty. W cyfrowej Czwórce także emitowane są archiwalne koncerty.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/pracownik-polskie-radio-24-zakazony-koronawirusem-zdalna-praca-kolejna-dezynfekcja-studia,7170731259988097a ##
Nowa akcja Polskiego Radia wsparta jest działaniami promocyjnymi w internecie, na stronie sklepu Polskiego Radia oraz na Facebooku Agencji Muzycznej Polskiego Radia.
Według badania Radio Track od grudnia ub.r. do lutego br. Trójka miała 5,6 proc. udziału w rynku słuchalności, a Jedynka - 5,2 proc.











