Polskie strony o modzie i urodzie: 6,5 mln RU, wizaz.pl i Edipresse na czele

Serwisy o modzie i urodzie w lutym br. odwiedziło prawie 6,5 mln użytkowników. W ciągu 5 lat ich zasięg wzrósł pięciokrotnie, a ich liczba zwiększyła się siedmiokrotnie.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Z badania Megapanel PBI/Gemius wynika, że w lutym br. najpopularniejszym serwisem o modzie i urodzie w Polsce był wizaz.pl, który miał prawie 2,4 mln real users i 38 mln odsłon. Więcej niż milion użytkowników odwiedziło też stronę uroda.onet.pl, a więcej niż 10 mln odsłon wykonano jeszcze na stronach alemodelki.pl, styl.fm i lula.pl.

grafika

 

Natomiast zdecydowanie największym wydawcą serwisów modowo-urodowych jest Edipresse Polska - ale tylko pod względem łącznego zasięgu stron. Jeśli bowiem chodzi o ich ilość, to przewodzą Wirtualna Polska z czterema takimi witrynami (alemodelki.pl, stylistka.pl, fryzury.info, streetmoda.pl) i Gazeta.pl z trzema (lula.pl groszki.pl, avanti24.pl).

grafika

 

W lutym br. ze stron o modzie i urodzie skorzystało 6,44 mln polskich użytkowników, czyli mniej więcej co trzeci internauta w naszym kraju. Zasięg procentowy serwisów z tej kategorii w ciągi pięciu lat zwiększył się prawie pięciokrotnie. Przy czym w grudniu 2005 roku w polskim internecie funkcjonowało mniej niż 10 takich stron, natomiast w lutym br. było ich już 73.

grafika

 

Moda i uroda to druga pod względem popularności kategoria serwisów dla kobiet, a pierwsza - biorąc pod uwagę tylko strony o konkretnej tematyce.

grafika

 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela

Łukasz Miętus z Media Direction OMD do BYD Polska

Łukasz Miętus z Media Direction OMD do BYD Polska

DoubleVerify rozszerza integrację z Microsoft Advertising. Nowe pomiary i automatyzacja kampanii

DoubleVerify rozszerza integrację z Microsoft Advertising. Nowe pomiary i automatyzacja kampanii