Pomponik ucieka Plejadzie. TOP10 serwisów o show-biznesie

Liderujący pod względem zasięgu wśród witryn show-biznesowych Pomponik w marcu zwiększył przewagę na Plejadą. Jeszcze mocniej w górę poszły wyniki sekcji show-biznesowej portalu „Faktu” i Plotka, a zmalała odwiedzalność analogicznego działu o2.pl.

Tomasz Wojtas
Tomasz Wojtas
Udostępnij artykuł:
Pomponik ucieka Plejadzie. TOP10 serwisów o show-biznesie

Według wyników badania Mediapanel opracowanych przez Wirtualnemedia.pl Pomponika (Grupa Polsat-Interia) w marcu 2025 roku odwiedziło 6,01 mln internautów, spędzając średnio po 11 minut i 33 sekundy. Zasięg witryny wyniósł 20,25 proc.

Plejada (Ringier Axel Springer Polska) przyciągnął 5,24 mln użytkowników (co dało 17,64 proc. zasięgu), każdego przeciętnie na 9 minut i 34 sekundy), zaś sekcja show-biznesowa portalu „Faktu” (Ringier Axel Springer Polska) – 4,61 mln internautów (15,53 proc. zasięgu), średnio na 6 minut i 54 sekundy.

Trzy kolejne serwisy zanotowały nieco ponad 4 mln użytkowników. Pudelka (Grupa Wirtualna Polska) odwiedziło 4,25 mln internautów (14,29 proc. zasięgu), spędzając przeciętnie po 19 minut i 32 sekundy. W tej ostatniej statystyce witryna jest zdecydowanym liderem rankingu.

Natomiast Świat Gwiazd (Iberion) miał 4,19 mln użytkowników, 6 minut i 18 sekund przeciętnego czasu korzystania oraz 14,11 proc. zasięgu, a Plotek (Agora) – 4,18 mln odwiedzających, 6 minut i 44 sekundy średniego czasu oraz 14,09 proc. zasięgu.

Oprócz Plotka w zestawieniu są dwa inne serwisy Wirtualnej Polski. Wydawca z końcem ub.r. zrezygnował w Mediapanelu z audytu, w konsekwencji jego witryny i aplikacje zanotowały w badaniu duże spadki wyników. W marcu Jastrząb Post przyciągnął 3,15 mln internautów (10,6 proc. zasięgu), każdego przeciętnie na 3 minuty i 52 sekundy, a dział show-biznesowy o2.pl – 2,12 mln użytkowników (7,13 proc. zasięgu), średnio na 3 minuty i 41 sekund.

Party.pl (Burda Media Polska) zanotował 2,48 mln odwiedzających, 4 minuty i 13 sekund przeciętnego czasu spędzonego przez każdego oraz 8,35 proc. zasięgu, a sekcja o show-biznesie na portalu „Super Expressu” (Grupa ZPR Media) – 1,92 mln użytkowników, 3 minuty i 14 sekund średniego czasu oraz 6,48 proc. zasięgu.

grafika

W porównaniu do lutego Pomponik zyskał 450,4 tys. użytkowników (to 8,1 proc. w górę), a średni czas spędzony przez każdego wydłużył się o minutę i 4 sekundy (10,2 proc.). W efekcie zwiększył przewagę zasięgową nad Plejadą, która zanotowała spadek liczby odwiedzających o 50,9 tys. (1 proc.) i wzrost przeciętnego czasu korzystania o 48 sekund (9,1 proc.).

Sekcja show-biznesowa na portalu „Faktu” osiągnęła wzrost o 543,7 tys. użytkowników (13,4 proc.) oraz 22 sekundy średniego czasu korzystania (5,6 proc.), a Plotek – o 342,8 tys. użytkowników (8,9 proc.) oraz 34 sekundy średniego czasu (9,2 proc.).

Za to w dziale o show-biznesie na o2.pl ubyło 103,3 tys. internautów (4,6 proc.), a przeciętny czas spędzony przez każdego zmalał o 13 sekund (5,5 proc.).

grafika

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Arabski fundusz i Comcast mogą kupić właściciela TVN

Arabski fundusz i Comcast mogą kupić właściciela TVN

Po krytyce z kancelarii prezydenta szefowa KRRiT wszczyna postępowanie. Chodzi o film w TVP

Po krytyce z kancelarii prezydenta szefowa KRRiT wszczyna postępowanie. Chodzi o film w TVP

PKO Bank Polski z kampanią o inwestowaniu. W roli głównej Szymon Majewski i „marynarka z kieszeniami”

PKO Bank Polski z kampanią o inwestowaniu. W roli głównej Szymon Majewski i „marynarka z kieszeniami”

Kancelaria Premiera szuka do pracy mistrza social mediów

Kancelaria Premiera szuka do pracy mistrza social mediów

Filmweb stawia na social media – nowa struktura, nowi liderzy, nowa oferta
Materiał reklamowy

Filmweb stawia na social media – nowa struktura, nowi liderzy, nowa oferta

Cios prokuratory w o. Rydzyka. Przesłuchanie w urodziny Radia Maryja

Cios prokuratory w o. Rydzyka. Przesłuchanie w urodziny Radia Maryja