Ponad 1 mln zł dla powodzian od widzów Jedynki

Zorganizowana na antenie TVP 1 akcja charytatywna “Jak choinka to Jedynka” przyniosła w sumie ok. 1,06 mln zł dochodu. Kwota ta zostanie przekazana rodzinom, które ucierpiały podczas powodzi w 2010 roku.

pp
pp
Udostępnij artykuł:

Akcja „Jak choinka to Jedynka” trwała od 7 do 24 grudnia 2010 r., a zebrana kwota ponad 1 mln zł podchodzi z sms-ów, które na specjalny numer przesyłali widzowie TVP 1.

Dodatkowo w ramach akcji prezenterzy kanału: Odeta Moro-Figurska, Grzegorz Miśtal i Radek Brzózka, odwiedzili z kamerą wybrane rodziny i uczestniczyli w ich przygotowaniach do świąt. W Wigilię powodzianie, obecni w ich domach prezenterzy oraz zaproszeni do studia w Warszawie goście, m.in. Elżbieta Jaworowicz, Krzysztof Ziemiec, i Jarosław Kret, podzielili się opłatkiem i razem zaśpiewali kolędę. Gospodarzami wspólnej kolacji w Jedynce byli dyrektor tej anteny Iwona Schymalla oraz Paweł Pochwała.

Partnerami akcji “Jak choinka to Jedynka” były Caritas oraz miasto Sandomierz, a patronem medialnym - radiowa Jedynka.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+