Umowa sponsoringowa między PGE Polską Grupą Energetyczną a Projektem Warszawa obejmuje sezony 2024/2025 i 2025/2026.
W ramach umowy planowana jest szeroka promocja marki PGE przez okres dwóch sezonów 2024/2025 oraz 2025/2026 Plus Ligi, Piłkarskiej Ligi Siatkówki, Pucharu Polski oraz Europejskich Pucharów. Logo PGE pojawi się w transmisjach telewizyjnych z rozgrywek w ogólnopolskich stacjach telewizyjnych. Umowa przewiduje szeroki branding PGE na strojach meczowych, banerach na stadionie i innych nośnikach.
Nazwa PGE znajdzie się też w nazwie drużyny - PGE Projekt Warszawa. Energetyczna spółka podkreśla, że sponsoring Projektu Warszawa przyczyni się do upowszechniania i wzmacniania marki PGE, poprzez zwiększanie stopnia znajomości marki zasięgu jej oddziaływania na rynku, oraz budowę pozytywnego wizerunku PGE. Sponsoring ma także na celu wsparcie działań promocyjno-handlowych, budowę reputacji marki PGE, pozyskanie uznania i sympatii opinii publicznej oraz przeniesienie pozytywnych skojarzeń ze sponsorowanej drużyny na PGE.

Wartość kontraktu opiewa na kwotę ponad nieco ponad 25 mln zł.











