Ponad 60 proc. polskich internautów na Gmailu. Dłużej w serwisach pocztowych WP i Onetu

Z Gmaila korzysta ponad 18 mln polskich internautów, więcej niż łącznie z serwisów pocztowych WP, Onetu, Interii i o2. Na najdłużej użytkowników przyciągają WP Poczta i Onet Poczta.

tw
tw
Udostępnij artykuł:
Ponad 60 proc. polskich internautów na Gmailu. Dłużej w serwisach pocztowych WP i Onetu
fot. Pixabay.com

Według wyników badania Mediapanel w sierpniu br. Gmaila, w wersji przeglądarkowej i jako aplikację mobilną, odwiedziło 18,73 mln polskich internautów, spędzając tam średnio 61 minut i 44 sekundy oraz zapewniając 63,38 proc. zasięgu.

Pod względem zasięgu Gmail o kilka długości wyprzedza witryny mailowe największych polskich portali horyzontalnych. W tej grupie liderem jest WP Poczta (Grupa Wirtualna Polka), która przyciągnęła 6,42 mln użytkowników (co dało 21,73 proc. zasięgu), każdego przeciętnie na godzinę, 25 minut i 6 sekund.

Onet Poczta (Ringier Axel Springer Polska) zanotowała 3,91 mln odwiedzających, godzinę, 17 minut i 29 sekund średniego czasu korzystania oraz 13,24 proc. zasięgu, Poczta Interia - 3,43 mln użytkowników, godzinę, 6 minut i 14 sekund przeciętnego czasu korzystania oraz 11,62 proc. zasięgu, a Poczta o2 - 3,26 mln użytkowników, godzinę, 6 minut i 37 sekund przeciętnego czasu oraz 11,04 proc. zasięgu.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/strona-glowna-onet-pl-wp-pl-interia-pl-gazeta-pl-o2-pl,7169485165639297a ##

Z aplikacji Microsoft Outlook skorzystało 2,04 mln polskich internautów (6,89 proc. zasięgu), spędzając średnio po 14 minut i 15 sekund. Z kolei dział mailowy Gazeta.pl (Agora) zanotował 605,9 tys. użytkowników, 11 minut i 9 sekund przeciętnego czasu korzystania oraz 2,05 proc. zasięgu.

grafika

Miesiąc do miesiącu na Gmailu ubyło 106,4 tys. polskich internautów (to 0,6 proc. w dół), a średni czas spędzony przez każdego wydłużył się o 22 sekundy (0,6 proc.)

Podobnie zmieniły się wyniki kolejnych platform w zestawieniu. Najmocniej na Onet Poczta: liczba użytkowników zwiększyła się o 161,7 tys. (4 proc.), a przeciętny czas spędzony przez każdego zmalał o 4 minuty i 27 sekund (6,1 proc.).

WP Poczta zanotowała spadek o 60,3 tys. użytkowników (0,9 proc.) i wzrost średniego czasu korzystania o 37 sekund (0,7 proc.), Poczta Interia - spadek o 23,6 tys. internautów (0,7 proc.) i wzrost przeciętnego czasu o minutę i 37 sekund (2,5 proc.), a Poczta o2 - spadek o 43,4 tys. użytkowników (1,3 proc.) i wzrost średniego czasu o 31 sekund (0,8 proc.).

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/najpopularniejsze-serwisy-aplikacje-mobilne-w-polsce-dane-z-sierpnia-2023-r,7169486290110593a ##

W aplikacji Microsoft Outlook przy minimalnym spadku liczby internautów (o 1,8 tys., czyli 0,1 proc.) przeciętny czas spędzony przez każdego wydłużył się o 2 minuty i 48 sekund (16,4 proc.). Natomiast sekcja mailowa Gazeta.pl zyskała 37,3 tys. użytkowników (6,5 proc.), a średni czas korzystania zmalał o 38 sekund (5,4 proc.).

grafika

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Publicis Media liderem nowego biznesu w Polsce. Starcom na czele agencji

Publicis Media liderem nowego biznesu w Polsce. Starcom na czele agencji

Finał programu "Ej, Stara!". Ilu widzów miał nowy format Doroty Szelągowskiej?

Finał programu "Ej, Stara!". Ilu widzów miał nowy format Doroty Szelągowskiej?

REM oddala skargę policji na reportaż "Superwizjera TVN"

REM oddala skargę policji na reportaż "Superwizjera TVN"

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele