Ponad pół miliona zł zapłaci Warszawa za promocję na rowerach miejskich

Władze Warszawy zawarły z firmą Nextbike Polska umowę, na mocy której stolica będzie promowana na rowerach miejskich - wynika z informacji Wirtualnemedia.pl. Współpracę nawiązano bez wcześniejszego przetargu.

bg
bg
Udostępnij artykuł:

Współpraca władz Warszawy z Nextbike Polska obejmuje prowadzenie kampanii informacyjnych z wykorzystaniem nośników reklamowych umieszczonych na rowerach miejskich. Do działań tych mają być wykorzystywane tzw. "skrzydełka" ekspozycyjne.

Współpracę nawiązano bez przetargu. Umowa została zawarta w tzw. trybie zamówienia z wolnej ręki. Władze miasta tłumaczą, że zrobiono tak z uwagi na to, że Next Bike jest jedynym podmiotem uprawnionym do umieszczania reklam na rowerach wchodzących w skład systemu Warszawskiego Roweru Publicznego.

Kontrakt opiewa na kwotę 487,8 tys. zł netto (bez VAT).

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele

PTWP znów kupuje. Tym razem w eventach

PTWP znów kupuje. Tym razem w eventach

Odejście po dwóch dekadach. Zbigniew Parafianowicz żegna się z "Dziennikiem Gazetą Prawną"

Odejście po dwóch dekadach. Zbigniew Parafianowicz żegna się z "Dziennikiem Gazetą Prawną"

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

Były szef social mediów naTemat z nową pracą