Ponad połowa kupujących w internecie zawsze zwraca uwagę na markę operatora płatności

78 proc. kupujących online przyznaje, że robiąc zakupy czuje się bezpieczniej, gdy rozpoznaje podmiot, który przetwarza płatności w sklepie internetowym - wynika z badania operatora płatności PayU.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
Ponad połowa kupujących w internecie zawsze zwraca uwagę na markę operatora płatności

Zwolenników e-handlu przybywa z roku na rok – obecnie w sieci zaopatruje się już 26 milionów Polaków, a w najbliższych latach liczba ta wzrośnie o kolejnych kilka milionów. Jak wynika z badania PayU "Zachowania e-konsumentów w Polsce w 2022 r.", 74 proc. e-konsumentów kupuje online od co najmniej 5 lat, a 8 proc. rozpoczęło swoją przygodę z e-handlem w czasie pandemii.

Ponad połowa kupujących (58 proc.), którzy dokonali zakupu przez Internet w okresie od stycznia do lipca 2022 r., zawsze zwraca uwagę na to, jaka firma jest operatorem ich płatności podczas zakupów online. 67 proc. e-konsumentów, którzy znają PayU, korzysta z tego systemu od pierwszych doświadczeń z zakupami w Internecie.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/platnosci-payu-sklep-biedronka-home ##

Marka operatora płatności ważna przy zakupach online

Z badania „Zachowania e-konsumentów w Polsce w 2022 r.” wynika, że aż 78% kupujących online czuje się bezpieczniej robiąc zakupy przez Internet, gdy rozpoznaje markę operatora płatności, za pośrednictwem którego mogą zapłacić za zamawiane produkty bądź usługi.

- Wśród osób znających markę PayU poziom poczucia bezpieczeństwa jest nawet wyższy, bo aż 80 proc. potwierdza, że obecność płatności PayU w e-sklepie sprawia, że mają większe zaufanie do zakupów w tym miejscu. Jest to wyraźny sygnał dla sklepów, że wybór właściwego partnera obsługującego płatności może przełożyć się na pozytywne doświadczenie konsumenta – dodaje Joanna Pieńkowska-Olczak.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/allegro-obowiazkowe-parametry-w-ofertach-lista ##

69 proc. e-konsumentów w Polsce jest zdania, że coraz szersza dostępność zakupów i płatności internetowych motywuje ich do zdobywania wiedzy o nowych produktach i usługach cyfrowych.

Czynnikami motywującymi najbardziej do robienia zakupów przez Internet są najczęściej te związane z oszczędnością czasu (68 proc.), dostępnością o każdej porze (66 proc.) oraz możliwością zrobienia zakupów z domu (62 proc.). Czynniki finansowe, takie jak niższe ceny niż w sklepach stacjonarnych oraz rabaty i promocje motywują do zakupów przez Internet odpowiednio 55 i 50 proc. kupujących online, wynika z danych PayU.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/payu-platnosci-prowizja-ile-zarabia_1 ##

Badanie „Zachowania e-konsumentów w Polsce w 2022 roku” zostało zrealizowane na zlecenie PayU S.A. przez instytut badawczy ARC Rynek i Opinia. Ankiety przeprowadzono techniką CAWI w dniach 1-12 sierpnia 2022 r. na grupie 1022 e-konsumentów w wieku 18-65 lat, którzy dokonali zakupu online w okresie styczeń – lipiec 2022 r.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"