Według analizy Chimney Poland spośród 262 największych firm w Polsce z kanałami na YouTube 42 nie zamieściły tam w ostatnim roku żadnego klipu, za to 34 firmy dodały minimum 52 filmiki, czyli średnio jeden tygodniowo.
Na kanałach 100 czołowych spółek na YouTube pojawiło się w ciągu roku 15,9 tys. klipów, które zanotowały 190,86 mln wyświetleń (to o 5 tys. filmików i prawie 75 mln obejrzeń więcej niż rok wcześniej).
Najpopularniejsze pod względem liczby subskrypcji są kanały Castoramy, Polkomtela (operatora sieci Plus) i P4 (operatora sieci Play), a pod względem liczby wyświetleń materiałów - P4, Samsunga i Lidla. Zawdzięczają to regularnemu zamieszczaniu popularnych reklam (które są wyświetlane na YouTube także w formie płatnych emisji) oraz materiałów poradnikowych dotyczących oferowanych urządzeń oraz innych produktów (np. przepisy kulinarne).

Bardzo duży wzrost popularności osiągnął kanał MetLife, na którym 9 klipów (głównie reklam) zanotowało w sumie 2,66 mln obejrzeń.
##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/lewandowski-i-krupa-liderami-rekordowy-ruch-u-stonogi-raport-z-facebooka-youtube-a-twittera-i-instagrama ##











