Ponad tysiąc widzów kanału TVN Warszawa

Średnia oglądalność kanału TVN Warszawa w pierwszych trzechmiesiącach nadawania (od 15 grudnia ub.r. do 14 marca br.) wyniosła1,1 tys. widzów - wynika z danych TNS OBOP przygotowanych dlaWirtualnemedia.pl. Dało to stacji 0,02 proc. ogólnego udziału wrynku.

pp
pp
Udostępnij artykuł:

W samej Warszawie kanał miał ok. pół tysiąca oglądających,pozostałą część widzów stanowili abonenci platformy N, Cyfry+ ivideostrady z obszaru całej Polski. Udział stacji w stolicy wyniósł0,19 proc. Dla porównania dostępna także naziemnie TVP Warszawa(razem z pasmami przeznaczonymi dla TVP Info) miała w Warszawie wanalizowanym okresie 5,06 proc. udziału w rynku, a w sumie oglądałoją 36,6 tys. osób przy ogólnym udziale na poziomie 0,61 proc.

Wśród widzów TVN Warszawa więcej jest kobiet niż mężczyzn,odwrotnie niż ma to miejsce w przypadku TVP Warszawa. Kierowany domieszkańców stolicy kanał Grupy TVN ma najwięcej widzów w grupachwiekowych 25-34 lata oraz 45-64 lata, a kanał Telewizji Polskiej -wśród osób powyżej 45. roku życia. Obie stacje gromadzą najwięcejoglądających z wykształceniem średnim.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Przejęcie Warner Bros. przez Netfliksa pod znakiem zapytania? Potrzeba zgody Donalda Trumpa

Przejęcie Warner Bros. przez Netfliksa pod znakiem zapytania? Potrzeba zgody Donalda Trumpa

Pół miliarda kary z Komisji Europejskiej dla platformy Muska

Pół miliarda kary z Komisji Europejskiej dla platformy Muska

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji