Popularna usługa Generacja Gadu-Gadu

Już ponad 100 tysięcy osób korzysta z Generacji Gadu-Gadu - portalu społeczności internetowej polskiego komunikatora Gadu-Gadu.

masz
masz
Udostępnij artykuł:

Po niespełna dwóch miesiącach od uruchomienia serwisu korzysta z niego ponad 100 tysięcy osób, które założyły łącznie około 6 tysięcy grup. Można spotkać w nich "bratnie dusze", z którymi można porozmawiać niemal na każdy temat, wymienić opinie, kontakty, informacje, prowadzić dyskusje w większych i mniejszych grupach. Portal podzielony jest na kategorie: Hobby, Kibice, Klasa, Fachowcy, Języki Obce, We Dwoje, na które składają się szczegółowe podgrupy. Tematyka uzależniona jest tylko od fantazji użytkowników - czytamy w komunikacie.

Dzisiaj portal notuje miesięcznie 600 tys. odsłon, a miesięczna liczba użytkowników sięga 220 tysięcy.

Jednym z najczęściej odwiedzanych działów jest "Hobby", w której użytkownicy stworzyli już blisko trzy tysiące grup m.in. o autostopie, kolekcjonowaniu pocztówek, muzyce i wielu innych. W dziale "Kibice" można dołączyć do grup sympatyków nie tylko polskich drużyn sportowych. W dziale "We Dwoje" z łatwością nawiążemy kontakt z osobą, która również szuka sympatii lub po prostu luźnej znajomości. W rubryce "Klasa" można "przenieść się w czasie" i odnowić kontakt ze znajomymi ze szkolnej ławy sprzed lat. W dziale "Języki" możemy porozmawiać z osobami interesującymi się nie tylko tak popularnymi językami obcymi, jak angielski i niemiecki, ale również japoński, chiński a nawet macedoński. Jeśli szukamy porady specjalisty, warto zajrzeć do grupy "Fachowcy". Z łatwością również zasięgniemy tutaj opinii psychologa, nauczyciela i prawnika, a także znajdziemy kogoś, kto pomoże w przeprowadzce. To również doskonałe miejsce na znalezienie pracy.

- Generacja Gadu-Gadu dojrzewała wraz z rozwojem polskiego Internetu i dzisiaj, z uwagi na swoją liczebność i zróżnicowanie, jest wiernym odbiciem rosnącej grupy polskich internautów. Cieszy nas fakt, że portal Generacji spotkał się z dużym zainteresowaniem. Potwierdziły się opinie, że użytkownicy Gadu-Gadu potrzebują takiej formy wymiany kontaktów - mówi Krzysztof Szalwa, szef Gadu-Gadu.

masz
Autor artykułu:
masz
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Przejęcie Warner Bros. przez Netfliksa pod znakiem zapytania? Potrzeba zgody Donalda Trumpa

Przejęcie Warner Bros. przez Netfliksa pod znakiem zapytania? Potrzeba zgody Donalda Trumpa

Pół miliarda kary z Komisji Europejskiej dla platformy Muska

Pół miliarda kary z Komisji Europejskiej dla platformy Muska

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji