Poręczna butelka w reklamie wody Żywiec Zdrój (wideo)

W telewizji i na outdoorze ruszyła wakacyjna kampania reklamowa Żywca Zdrój. Akcja – przygotowana przez Young & Rubicam i MediaCom – informuje, że woda ta jest dostępna w nowej butelce.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Rozpoczęta właśnie kampania reklamowa Żywca Zdrój zachęca do codziennego picia odpowiedniej ilości tej wody, podkreślając, że jest to ważne dla zdrowia. Taki przekaz znalazł się już w wiosennej akcji reklamującej tę markę (więcej). Natomiast obecnie kampania informuje dodatkowo, że woda Żywiec Zdrój jest dostępna w nowej, poręcznej butelce – o pojemności 0,7 litra i z praktycznym otwarciem wielokrotnego użytku.

Akcja pod hasłem „Wygodniej na każdym szlaku” jest prowadzona w telewizji (spot 30-sekundowy) oraz na outdoorze (dwa formaty tablic i citylighty). Kreację kampanii przygotowała agencja reklamowa Young & Rubicam, a za zakup mediów odpowiada dom mediowy MediaCom.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Przejęcie Warner Bros. przez Netfliksa pod znakiem zapytania? Potrzeba zgody Donalda Trumpa

Przejęcie Warner Bros. przez Netfliksa pod znakiem zapytania? Potrzeba zgody Donalda Trumpa

Pół miliarda kary z Komisji Europejskiej dla platformy Muska

Pół miliarda kary z Komisji Europejskiej dla platformy Muska

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji