Porównywarka ofert hotelowych HotelsCombined pierwszy raz reklamowana w telewizji (wideo)

Ruszyła pierwsza na polskim rynku telewizyjna kampania reklamowa porównywarki ofert hotelowych HotelsCombined. Za obsługę kampanii odpowiada dom mediowy MEC.

tw
tw
Udostępnij artykuł:
Porównywarka ofert hotelowych HotelsCombined pierwszy raz reklamowana w telewizji (wideo)

W 15-sekundowym spocie wyliczane są zalety HotelsCombined, m.in. prostota korzystania, dostępność na komputerach i urządzeniach mobilnych oraz możliwość znalezienia najtańszych ofert hotelowych. Bohaterem klipu jest miś MaxZilla, brand hero serwisu, mający kojarzyć się z wypoczynkiem i dobrym snem.

- HotelsCombined odnotowuje z roku na rok większe zainteresowanie na rynku polskim. Konsekwencją lokalizacji i optymalizacji serwisu dla użytkownika z rynku polskiego jest zintensyfikowanie działań marketingowych i budowanie wizerunku marki w Polsce - tłumaczy Łukasz Michta, manager HotelsCombined w Europie Środkowej i krajach bałtyckich.

Spot jest emitowany m.in. w Polsacie, TVN i kanałach tematycznych.

Adaptacją reklamy zajął się MEC Wavemaker, a za planowanie i zakup czasu reklamowego odpowiada MEC.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele

PTWP znów kupuje. Tym razem w eventach

PTWP znów kupuje. Tym razem w eventach

Odejście po dwóch dekadach. Zbigniew Parafianowicz żegna się z "Dziennikiem Gazetą Prawną"

Odejście po dwóch dekadach. Zbigniew Parafianowicz żegna się z "Dziennikiem Gazetą Prawną"

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

Były szef social mediów naTemat z nową pracą