Portal wSumie.pl już dostępny w wersji beta (foto)

W internecie pojawiła się wersja beta nowego serwisu informacyjnego - wSumie.pl, należącego do Fratrii, wydawcy tygodnika “Sieci”. Oficjalnie witryna ma wystartować na początku czerwca.

pp
pp
Udostępnij artykuł:

- wSumie.pl działa na razie w formie testowej, usuwamy cały czas błędy, trenujemy. Mimo że o pojawieniu się serwisu w sieci nie informowaliśmy, w zeszły piątek zanotowaliśmy już 5 tys. odsłon - mówi Wirtualnemedia.pl Dorota Łosiewicz, redaktor naczelna wSumie.pl. - Data oficjalnego startu będzie zależała od przebiegu testów i od naszej gotowości. Na razie oficjalny start, wsparty promocją, planujemy na początek czerwca - dodaje szefowa serwisu.

Na stronie znaleźć można informacje z kraju i świata, wiadomości sportowe, gospodarcze, kulturalne, ale w głównej części serwisu eksponowane są treści dotyczące showbiznesu, lifestyle'u czy rodziny. Witryna zawiera materiały własne, ale część linków odsyła do innych serwisów Fratrii jak wPolityce.pl i wNas.pl. Portal korzysta także z depesz Polskiej Agencji Prasowej.

Dorota Łosiewicz podkreśla, że wSumie.pl będzie chciał się odróżniać od innych portali horyzontalnych przede wszystkim doborem prezentowanych tematów. - Postaramy się nie epatować, krwią, seksem i potem. Mniej skupiać się będziemy na polityce, zaproponujemy za to ciekawostki z kraju i ze świata. Silnie postawimy na kwestie związane z rodziną, chcemy oddać głos samym rodzicom. Z kolei dla mężczyzn przygotowujemy mocną ofertę sportową -  dodaje Łosiewicz.

Obecnie w serwisie są tylko informacje tekstowe, ale po oficjalnym starcie na stronie pojawią się także materiały wideo. Na razie portal tworzony jest w oparciu o newswroom spółki Fratria, którym kieruje Marek Pyza. - Specjalnie na potrzeby wSumie.pl zatrudniliśmy kilka osób - mówi Łosiewicz.

Portal od strony graficznej przygotowała firma 21 Strun.

Wraz z oficjalnym startem wSumie.pl ma ruszyć szeroka akcja promocyjna serwisu obejmująca media własne Fratrii oraz media zewnętrzne.

Spółka Fratria, zarządza portalami wPolityce.pl, wNas.pl, wGospodarce.pl oraz stroną internetową tygodnika „Sieci” , a także współpracuje z portalem Stefczyk.Info. Większościowym udziałowcem Fratrii jest Apella, obsługująca reklamowo SKOKi-i. Mniejszościowe udziały należą do Jacka i Michała Karnowskich.

grafika

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela