Kampania ma na celu przede wszystkim poprawę wizerunku polskiej gospodarki na arenie międzynarodowej oraz Polski, jako wiarygodnego i nowoczesnego partnera, posiadającego własne atrakcyjne specjalności eksportowe. Jej założeniem jest również zmiana postaw zagranicznych przedsiębiorców i zachęcenie ich do nawiązywania współpracy z polskimi firmami.
Projekt skupi się wokół wybranych branż o szczególnym potencjale eksportowym na poszczególnych rynkach, w tym m.in. nowoczesnych technologiach cywilnych, światowej jakości designie, innowacyjnych technologiach wojskowych czy wysokiej jakości żywności.
Jest to pierwsza tak duża kampania, wspierająca ekspansję polskich przedsiębiorców na rynkach zagranicznych i angażująca tak wiele resortów oraz instytucji państwowych i branżowych.
Headlines Porter Novelli jest specjalistą w komunikacji z 17 letnim doświadczeniem na polskim rynku PR. 7 lat temu stała się częścią globalnej sieci Porter Novelli, która posiada biura w ponad 60 krajach na świecie (m.in. W Niemczech, Wielkiej Brytanii, Rosji, Stanach Zjednoczonych, Japonii, Brazylii, Rumunii, Turcji, Chinach, w Czechach, Austrii, Izraelu czy na Ukrainie).

Dzięki realizacji szeregu pokrewnych projektów, Headlines Porter Novelli oraz zagraniczne biura sieci Porter Novelli, zaangażowane w realizację kampanii, posiadają niezbędną wiedzę, kompetencje i szerokie doświadczenie, które pozwoli na efektywną promocję polskiej gospodarki i wsparcie polskich firm w rozpoczęciu ekspansji oraz umacnianiu ich pozycji na zagranicznych rynkach.
Realizacja ambitnych celów projektu możliwa będzie między innymi dzięki zastosowaniu sprawdzonych narzędzi, takich jak: audyty komunikacyjne rynków zagranicznych, organizacja forów gospodarczych, działania medialne zarówno w Polsce, jak i za granicą oraz doradztwo polskim firmom w ich komunikacji z lokalnymi interesariuszami i przygotowanie ich do pracy w odmiennych warunkach kulturowych i realiach biznesowych.
„Cieszymy się niezmiernie, że po raz kolejny mamy okazję, przy tak ważnym projekcie, współpracować z naszymi przyjaciółmi z biur w Chinach, Czechach, Niemczech, Rosji i na Ukrainie. Jestem przekonana, że nasze połączone siły i kompetencje są gwarancją skutecznej komunikacji i zmiany postrzegania Polski oraz jej uwiarygodnianie, jako kraju z prężnie rozwijającą się gospodarką, który ma wiele do zaoferowania zagranicznym partnerom biznesowym” – podkreśla Joanna Pruszyńska-Witkowska, Prezes Headlines Porter Novelli.

Międzynarodowa kooperacja pozwala na wymianę doświadczeń i współtworzenie projektów na wielu płaszczyznach. Kampanie realizowane przez zespoły Porter Novelli były w przeszłości wielokrotnie nagradzane w najważniejszych konkursach branżowych zarówno lokalnych jak i międzynarodowych m.in.: SABRE AWARDS, PR WEEK AWARDS, Stevie Award, PRSA ANVIL AWARDS, effie awards, THE ADDY AWARDS, THE COMMUNICATOR AWARDS, European Award of Excellence.











