Portfolio audio MODECOM coraz większe

Kolejna seria głośników w wydaniu MODECOM, które zajmą niewielką część pomieszczenia, a jednocześnie nim zatrzęsą. Lada chwila na rynku pojawią się kolejne dwa modele potwierdzające zdolność producenta do antycypowania potrzeb klienta. Są to systemy 2.0 o łącznej mocy 60 oraz 180 Watt, zbudowane w oparciu o wzmacniacze klasy D pracujące w konfiguracji Bi-Amp. Głośniki oferują odbiorcy szeroki zakres sposobów podłączenia źródła dźwięku: 1. Wejście optyczne 2. Wbudowany moduł Bluetooth 4.0 z obsługą kodeka Apt-X™ 3. Złącze RCA  Za sterowanie wyborem wejścia, a także kontrolę głośności oraz barwy brzmienia odpowiedzialny jest cyfrowy panel umieszczony na jednym z głośników. W zestawie nie zabrakło również bezprzewodowego pilota do sterowania. Zestawy charakteryzują się nienachalną stylistyką z matowym wykończeniem, dzięki czemu ich obudowy będą bardziej odporne na ślady palców. Sugerowana cena detaliczna Eclipse 60: 499zł Sugerowana cena detaliczna Eclipse 180: 699złFirma MODECOM  

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:
grafika

MODECOM, producent tabletów, smartfonów, nawigacji, akcesoriów komputerowych i gamingowych, to jedna z najszybciej rozwijających się firm z branży nowych technologii. Firma MODECOM powstała w roku 1999 dzięki pasji i chęci dostarczenia klientom wysokiej jakości innowacyjnych produktów w atrakcyjnych cenach. MODECOM został doceniony nie tylko przez rynek krajowy, ale także przez rynek zagraniczny m.in. podczas DISTREE EMEA 2015 w Monte Carlo, gdzie przyznano nagrodę Distree Diamond Award (w kategorii tablety) oraz Best Product Innovation dla FreePC – kieszonkowych rozmiarów komputera osobistego. MODECOM od wielu lat skutecznie wdraża strategię marketingu sportowego, m.in. poprzez współpracę z Polskim Związkiem Piłki Nożnej, w ramach której cieszył się tytułem Oficjalnego Partnera Reprezentacji Polski w Piłce Nożnej. Firma współpracowała również z Ekstraklasą, kiedy to na mocy podpisanej umowy posługiwała się tytułem Oficjalnego Partnera Ekstraklasy i jest pierwszą w Polsce firmą z branży IT, która równocześnie została partnerem Ekstraklasy, Kadry Narodowej i klubu piłkarskiego. MODECOM został sponsorem Poznań Game Arena na lata 2016 – 2017, umacniając swoją obecność w grupie graczy. Czasowo zbiegło się to z premierą doskonale przyjętych na rodzimym rynku akcesoriów gamingowych, które szturmem wdarły się również na rynki zagraniczne.

MODECOM press box

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu