Portfolio marki własnej PKN Orlen O! rozszerzy się o słodycze, napoje i przekąski

Koncern paliwowy PKN Orlen zamierza poszerzyć ofertę niedawno wprowadzonej marki własnej o słodycze, napoje i przekąski. Produkty wspierają rozwój nowego formatu sklepu O! Shop, przeznaczonego dla klientów w podróży.

jd
jd
Udostępnij artykuł:

Na początku listopada na półkach sklepów PKN Orlen zadebiutowała woda źródlana O!. Jest to pierwszy z produktów, które płocki koncern zaczął produkować pod tą marką. Własny brand stanowi element realizacji strategii, zgodnie z którą Orlen wzmacnia swoją ofertę pozapaliwową. Ma być skierowana głównie do osób podróżujących, oczekujących prostych rozwiązań w dobrej jakości. Portfolio marki O! Będzie stopniowo poszerzane o słodycze, soki oraz inne przekąski.

- Zależy nam, żeby klient wiedział, że podczas podróży zawsze będzie miał po drodze stację ORLEN, na której dostanie nie tylko paliwo, kawę czy hot doga, ale także inne niezbędne produkty. I co ważne, produkty te będzie identyfikował z Orlenem i mając do wyboru kilka marek danego produktu sięgnie właśnie po tę oznaczoną logiem O! - tłumaczy Rafał Pasieka, dyrektor wykonawczy ds. marketingu PKN Orlen.

Nowe towary promowane będą głównie w punktach sprzedaży.

- Wprowadzaniu kolejnych produktów O! będzie towarzyszył szereg działań promocyjnych, wśród których na pierwszym miejscu będą te realizowane w punktach sprzedaży w sieci ORLEN – dodaje Rafał Pasieka.

Spółka w okresie wakacyjnym rozpoczęła prace nad wyłonieniem producentów produktów marki własnej Orlenu. W lipcu rozpoczęły się rozmowy z firmami produkującymi napoje energetyczne, a w sierpniu – czipsy i napoje izotoniczne.

 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nie będzie szybkich blokad treści w polskim internecie. Wskazano 27 czynów zabronionych

Nie będzie szybkich blokad treści w polskim internecie. Wskazano 27 czynów zabronionych

Połowa TikToka w USA sprzedana. Tego samego inwestora może mieć właściciel TVN

Połowa TikToka w USA sprzedana. Tego samego inwestora może mieć właściciel TVN

Polskie Radio 24 z nową oprawą dźwiękową

Polskie Radio 24 z nową oprawą dźwiękową

Nowa prezes PwC w CEE. Agnieszka Gajewska zastąpi Adama Krasonia

Nowa prezes PwC w CEE. Agnieszka Gajewska zastąpi Adama Krasonia

New Balance MADE in USA
Materiał reklamowy

New Balance MADE in USA

Dorota Wysocka-Schnepf stawia na YouTube'a. "Poczucie powinności wobec prawdy" [TYLKO U NAS]

Dorota Wysocka-Schnepf stawia na YouTube'a. "Poczucie powinności wobec prawdy" [TYLKO U NAS]