POS Media Poland z wyłącznością reklamową na wózki i kasy w Tesco

Od początku kwietnia firma POS Media Poland będzie mieć wyłączność na realizację kampanii reklamowych w sfrefach kasowej i wózków zakupowych w hipermarketach Tesco. Umowę podpisano na dwa lata.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

W ramach zawartej właśnie umowy POS Media Poland zyskała wyłączność na organizację kampanii reklamowych in-store na nośnikach w strefie kasowej (m.in. sensomaty - bramki antykradzieżowe, sparatory kasowe, naklejki na pasach transmisyjnych) oraz w strefie wózków zakupowych (m.in. fronty wózka, clip-ony, wiaty parkingowe) w prawie 150 największych hipermarketach Tesco w całej Polsce. Firma już wcześniej, od 2011 roku, obsługiwała na wyłączność działania reklamowe na wózkach zakupowych w Tesco.

Na podobnych zasadach POS Media Poland współpracuje z siecią Real.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela

Łukasz Miętus z Media Direction OMD do BYD Polska

Łukasz Miętus z Media Direction OMD do BYD Polska