"Posadź z nami milion drzew" - zachęca Żywiec Zdrój (wideo)

Rusza druga edycja programu ekologicznego "Posadź z nami milion drzew". Akcję prowadzoną przez Żywiec Zdrój wspiera kampania reklamowa w telewizji, prasie, internecie, punktach sprzedaży i na outdoorze.

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Startujący właśnie program "Posadź z nami milion drzew" zachęca ludzi do działań ekologicznych na rzecz drzew, promując wiedzę na temat ich roli w życiu człowieka. W ramach akcji na stronie internetowej www.mojesilnedrzewo.pl każdy może wybrać sobie drzewo i miejsce w Beskidach, gdzie zostanie ono posadzone przez leśników, a internauta otrzyma imienny certyfikat. Wyrazem wsparcia dla projektu jest również kupowanie wody Żywiec Zdrój. Uroczysta inauguracja programu jest połączona z wernisażem instalacji artystycznej "Dom na Drzewie" stworzonej przez Beatę Konarską i Pawła Konarskiego.

Akcję - organizowaną przez Żywiec Zdrój we współpracy z Fundacją Nasza Ziemia i Regionalną Dyrekcją Lasów Państwowych w Katowicach - wspierają działania reklamowe obejmujące telewizję (spot wizerunkowy i informacyjny w Polsacie, TVP i TVN), prasę ("Gazeta Wyborcza", "Wysokie Obcasy" i "Metro"), internet (Google, Wirtualna Polska, Gadu-Gadu, Nasza Klasa, Facebook, Kafeteria), punkty sprzedaży (plakaty, standy, zawieszki, wobblery i owijki) oraz outdoor (citylighty, backlighty, frontlighty i siatki wielkoformatowe w ośmiu największych miastach). Kreację kampanii przygotowały agencje Young & Rubicam Brands i Banah Group, zakupem mediów zajął się dom mediowy Mediacom, stronę interaktywną programu zaprojektowała agencja Galileo, natomiast działania public relations prowadzi agencja Garden of Words.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele

PTWP znów kupuje. Tym razem w eventach

PTWP znów kupuje. Tym razem w eventach

Odejście po dwóch dekadach. Zbigniew Parafianowicz żegna się z "Dziennikiem Gazetą Prawną"

Odejście po dwóch dekadach. Zbigniew Parafianowicz żegna się z "Dziennikiem Gazetą Prawną"

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

Były szef social mediów naTemat z nową pracą