Posnania wśród klientów Triple PR

Apsys Polska powierzył obsługę centrum handlowego Posnania agencji Triple PR. Zespół agencji jest odpowiedzialny za kompleksową obsługę PR obiektu.

Justyna Dąbrowska-Cydzik
Justyna Dąbrowska-Cydzik
Udostępnij artykuł:
Posnania wśród klientów Triple PR
fot. materiały prasowe

W ramach umowy z Apsys Polska zespół Triple PR jest odpowiedzialny za wsparcie działu marketingu i komunikacji Posnanii poprzez doradztwo strategiczne i kompleksową obsługę public relations. Do zadań agencji należy opracowanie i realizacja strategii PR oraz budowania i utrzymania relacji z mediami, prowadzenie biura prasowego, współpraca z lokalnymi instytucjami i organizacjami, ze szczególnym uwzględnieniem działań z zakresu CSR/ ESG i na rzecz dostępności, a także komunikacja kryzysowa.

W portfolio Triple PR znajdują się m.in. takie marki jak Cushman & Wakefield, TFG Asset Management, Polska Izba Nieruchomości Komercyjnych, Grupa Reesco, Leroy Merlin, Hebe, Tchibo, L'Osteria, Gi Group, Grafton Recruitment, Wyser, Faktoria i Bibby Financial Services. 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

ZFPR zmienił siedzibę. Już nie mieści się w biurowcu Agory

ZFPR zmienił siedzibę. Już nie mieści się w biurowcu Agory

Znany nadawca zamyka kanał na TikToku po trzech dniach. Oskarżenia o seksizm

Znany nadawca zamyka kanał na TikToku po trzech dniach. Oskarżenia o seksizm

Dezinformacja wokół sabotażu polskich linii kolejowych. Apel z ministerstwa

Dezinformacja wokół sabotażu polskich linii kolejowych. Apel z ministerstwa

Tarczyński w nowej kampanii produktowej Paluszków Exclusive

Tarczyński w nowej kampanii produktowej Paluszków Exclusive

TikTok jako pełnoprawny kanał marketingowy: kiedy kreatywność spotyka biznes
Materiał reklamowy

TikTok jako pełnoprawny kanał marketingowy: kiedy kreatywność spotyka biznes

Serwis Super Mamy stawia na wideo

Serwis Super Mamy stawia na wideo