Telewizyjna Dwójka emitowała premierowe odcinki "Postaw na milion" w piątki o godz. 20:45 między 5 września a 21 listopada br. W tym czasie średnia oglądalność teleturnieju wyniosła 629 tys. widzów, co przełożyło się na 5,56 proc. udziału w rynku telewizyjnym w grupie wszystkich widzów i 4,14 proc. w grupie komercyjnej 16–59 – wynika z danych Nielsen Audience Measurement, do których dotarł portal Wirtualnemedia.pl.
W ciągu 13 tygodni emisji najpopularniejszy odcinek 31. sezonu "Postaw na milion" zgromadził przed telewizorami średnio 754 tys. widzów – tylu obejrzało program 3 października. Oglądalność nie spadła poniżej 534 tys. odbiorców – taki wynik miała z kolei premiera sezonu 5 września.

Casting do nowego sezonu "Postaw na milion"
Porównując wyniki do zeszłego roku, kiedy TVP2 emitowała w tym samym paśmie 29. sezon "Postaw na milion", format zyskał ponad 25 tys. widzów, zwiększając przy tym udziały stacji w obu grupach widzów.
Program "Postaw na milion" to polska adaptacja formatu "The Money Drop". Teleturniej zadebiutował na antenie TVP2 w 2011 roku, a jego gospodarzem niezmiennie jest Łukasz Nowicki. Program na zlecenie TVP realizuje firma producencka Endemol Shine Polska.
Niedawno na facebookowym profilu "Postaw na milion" pojawiła się informacja o castingu do kolejnego, 32. sezonu programu.











