Poszukiwanie bagietki w kampanii margaryny Manuel

Rozpoczęła się relaunchowa kampania reklamowa margaryny Manuel. Akcję przygotował dział marketingu ZT Kruszwica we współpracy z firmami Koledzy Strategia & Kreacja, Interactive Solutions i Starcom.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Prowadzona obecnie kampania reklamowa margaryny Manuel wspiera relaunch tego produktu, obejmujący zmianę jego receptury i opakowania. Akcja podkreśla smak i jakość tej margaryny oraz wzbogacenie jej olejami śródziemnomorskimi. W pierwszym, teaserowym etapie akcji wykorzystywane były layouty ze sloganami informującymi, że Manuel i francuska bagietka szukają się nawzajem. Natomiast właściwa odsłona kampanii pod hasłem „Pyszne jak Bagietka z Manuelem” ma odzwierciedlać śródziemnomorski wizerunek marki.

grafika

Akcja obejmuje radio, outdoor (nośniki 5x2 i 6x3 w całej Polsce) oraz punkty sprzedaży (m.in. specjalne opakowania na bagietki). Kampanię przygotował dział marketingu ZT Kruszwica z agencją Koledzy Strategia & Kreacja, za nową stronę internetową marki i działania w internecie odpowiada agencja Interactive Solutions, a media zaplanował dom mediowy Starcom.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów