To ogólnopolska kampania edukacyjna na temat wpływu zanieczyszczeń na stan ekosystemów Tatr, w skład której wchodzą kompleksowe działania obejmujące opracowanie szczegółowej strategii komunikacyjnej i promocyjnej wraz z harmonogramem, realizację kampanii internetowej (w tym z udziałem twórcy internetowego).
8 odcinków serialu, 42 odcinki podcastów
Wybrana agencja zajmie się też przygotowaniem i emisją materiałów reklamowych w przestrzeni Tatrzańskiego Parku Narodowego, w miastach, w których odbędą się premiery odcinków serialu, oraz w kinach, a także organizacją kampanii reklamowych w środkach komunikacji zbiorowej, w tym w metrze warszawskim oraz komunikacji miejskiej w największych aglomeracjach w Polsce (Warszawa, Wrocław, Kraków, Łódź, Poznań, Katowice).

Zaplanowana przez TPN kampania ma na celu dotarcie do szerokiego grona odbiorców z informacją o produkcjach edukacyjnych (serial, podcast) oraz budowanie świadomości odpowiedzialnego korzystania z Tatr. W jej ramach przewidziano 8 odcinków serialu i 42 odcinki podcastu.
Wybrana agencja będzie pracować dla TPN do 31 stycznia 2027 roku.











