Przetarg dotyczy wykonania w okresie od stycznia do grudnia 2026 roku badań marketingowych dotyczących Tauron Areny Kraków.
Chodzi o wykonanie dwóch paneli badawczych. Po pierwsze badania satysfakcji klienta oraz aspektów organizacyjnych i ekonomicznych udziału w wydarzeniach wśród uczestników wydarzeń organizowanych w Tauron Arena Kraków – 1600 wywiadów bezpośrednich z uczestnikami wydarzeń podczas minimum 15 wydarzeń, realizowane przez minimum 6 miesięcy do 12 miesięcy,
Po drugie, badanie znaczenia ekonomicznego Tauron Areny Kraków dla branży gastronomicznej i hotelarskiej w Krakowie – 200 wywiadów bezpośrednich lub telefonicznych z przedstawicielami hoteli i restauracji z terenu Krakowa, realizowane przez 6 miesięcy.
Spółka przewiduje możliwość zlecenia przeprowadzenia takich samych badań w 2027 roku, na tych samych warunkach.

O wyborze zwycięskiej firmy zdecydują cena (75 proc.) i doświadczenie (25 proc.).











