Potrzebna firma do badań marketingowych Tauron Areny Kraków

Tauron Arena Kraków wybiera w przetargu firmę, która będzie realizować badania marketingowe w przyszłym roku – wynika z informacji Wirtualnemedia.pl.

Beata Goczał
Beata Goczał
Udostępnij artykuł:
Potrzebna firma do badań marketingowych Tauron Areny Kraków
Tauron Arena Kraków

Przetarg dotyczy wykonania w okresie od stycznia do grudnia 2026 roku badań marketingowych dotyczących Tauron Areny Kraków.

Chodzi o wykonanie dwóch paneli badawczych. Po pierwsze badania satysfakcji klienta oraz aspektów organizacyjnych i ekonomicznych udziału w wydarzeniach wśród uczestników wydarzeń organizowanych w Tauron Arena Kraków – 1600 wywiadów bezpośrednich z uczestnikami wydarzeń podczas minimum 15 wydarzeń, realizowane przez minimum 6 miesięcy do 12 miesięcy,

Po drugie, badanie znaczenia ekonomicznego Tauron Areny Kraków dla branży gastronomicznej i hotelarskiej w Krakowie – 200 wywiadów bezpośrednich lub telefonicznych z przedstawicielami hoteli i restauracji z terenu Krakowa, realizowane przez 6 miesięcy.

Spółka przewiduje możliwość zlecenia przeprowadzenia takich samych badań w 2027 roku, na tych samych warunkach.

O wyborze zwycięskiej firmy zdecydują cena (75 proc.) i doświadczenie (25 proc.).

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Seria błędów w depeszach PAP. Dlaczego to groźne dla mediów?

Seria błędów w depeszach PAP. Dlaczego to groźne dla mediów?

Były szef TVP Sport szybko żegna się z Weszło. Oskarża dziennikarza z konkurencji

Były szef TVP Sport szybko żegna się z Weszło. Oskarża dziennikarza z konkurencji

Dwie stacje znikną z telewizji naziemnej. KRRiT szuka następców

Dwie stacje znikną z telewizji naziemnej. KRRiT szuka następców

TOK FM zyskuje subskrybentów. Zarabia więcej poza reklamami

TOK FM zyskuje subskrybentów. Zarabia więcej poza reklamami

97 nagród w konkursie Złote Spinacze 2025. K+ Group z Tytanowym Spinaczem, Stowarzyszenie Demagog Gwiazdą PR

97 nagród w konkursie Złote Spinacze 2025. K+ Group z Tytanowym Spinaczem, Stowarzyszenie Demagog Gwiazdą PR

Co z polskimi agencjami mediowymi po fuzji Omnicomu i IPG?

Co z polskimi agencjami mediowymi po fuzji Omnicomu i IPG?