Tylko 22 tys. widzów „Power of Love. Polska” w Zoom TV

Po ponad miesiącu emisji nowy program Zoom TV „Power of Love. Polska” oglądało średnio 22 tys. widzów. Cykl ma wyraźnie niższą oglądalność od średnich długookresowych wyników stacji - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.

Michał Kurdupski
Michał Kurdupski
Udostępnij artykuł:

„Power of Love. Polska” w Zoom TV oglądać można od 27 marca 2022 roku. Tego dnia wyjątkowo o 18.00 został nadany pilot serialu, stała emisja show ruszyła dzień później. Show do 24 kwietnia był nadawany codziennie o godz. 21.00 (każdego dnia stacja emitowała cztery odcinki trwające po dwadzieścia kilka minut netto). Od 25 do 30 kwietnia stacja okroiła emisję programu do dwóch odcinków dziennie. Z kolei od 1 maja „Power of Love. Polska” oglądać można codziennie o 19.15 (po dwa odcinki).

„Power of Love. Polska” śledzi 22 tys. widzów

Średnia widownia emisji premierowych odcinków cyklu w okresie od 27 marca do 28 kwietnia br. wyniosła 21,7 tys. osób. Przełożyło się to na 0,19 proc. udziału stacji w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 0,18 proc. w grupie komercyjnej 16-49 i 0,16 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, do których dotarł portal Wirtualnemedia.pl.

Dotychczas najwięcej widzów zgromadził odcinek z 2 kwietnia z godz. 22.37, który śledziło 72 tys. widzów.

grafika

Premiery polskiej wersji programu mają wyraźnie niższe wyniki, niż średnie długookresowe udziały stacji. Udział Zoom TV w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w ub.r. wyniósł 0,49 proc., a w grupie 16-49 było to 0,52 proc.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/magia-nagosci-polska-casting-trzeci-sezon-kto-ogladal-druga-edycje,7169866110957185a ##

„Power of Love. Polska” oparty jest na tureckim formacie „Kısmetse Olur”, który powstał w 2015 roku. Projekt dotychczas sprzedano do takich państw, jak Grecja i Rumunia. Powstała także specjalna edycja „El Poder Del Amor” skupiająca 12 krajów Ameryki Łacińskiej.

Program jest nagrywany w Stambule w Turcji. W polskiej edycji bierze udział osiemnaście nieznajomych sobie osób, które pragną znaleźć miłość. Codziennie, przez osiem godzin, w specjalnie zaaranżowanym studiu w Stambule, kobiety i mężczyźni spędzają czas w oddzielnych przestrzeniach, a kontaktują się ze sobą za pośrednictwem ekranu. Kamery na bieżąco śledzą każdy ich ruch. Gry i zabawy pomagają uczestnikom lepiej się poznać i być może w sobie zakochać. Poza studiem kandydatki i kandydaci mogą spotykać się wyłącznie na zaaranżowanych randkach, które są nagrodami w konkursach.

Show „Power of Love. Polska” tworzone jest w interakcji z widzami. Co tydzień, widzowie mogą oddać głos na ulubionego uczestnika, na którego czeka nagroda pieniężna i nietykalność dla swojego zespołu. W każdym tygodniu głosami rywali z programem żegna się jeden z zawodników.

Gospodynią programu jest Małgorzata Leitner.

Michał Kurdupski
Autor artykułu:
Michał Kurdupski
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"