Powiedz "Tak" Tchibo

Pierwsza kampania zrealizowana przez firmę Tchibo w internecie

matteo
matteo
Udostępnij artykuł:

Tchibo zorganizowała konkurs pod hasłem "Powiedziałam Tak". Wspiera on promocję kaw Tchibo Exclusive i Tchibo Exclusive Mild, które trwają od początku roku. Aby wziąć udział w konkursie należy przysłać opis własnych zaręczyn. Autorki trzech najciekawszych tekstów w nagrodę polecą ze swoimi ukochanymi na weekend do Paryża. Ponadto, te pary, które jeszcze nie stanęły na ślubnym kobiercu otrzymają zapas kawy na weselne przyjęcie. O konkursie można dowiedzieć się z pism dla kobiet - Marie Claire, VIVA!, Elle i Pani oraz z internetu. Dział PR, wspólnie z agencją Supermedia, przygotował także kampanię internetową z wykorzystaniem toplayerów. Jej zadaniem jest informować o konkursie. W kampanii wykorzystane będą adresowane do kobiet podstrony najpopularniejszych polskich portali - gazeta.pl, onet.pl oraz wp.pl.

Jest to pierwsza kampania zrealizowana przez firmę Tchibo w internecie.

Konkurs ma na celu budowanie wizerunku Tchibo Exclusive oraz wsparcie działań marketingowych.

matteo
Autor artykułu:
matteo
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Publicis Media liderem nowego biznesu w Polsce. Starcom na czele agencji

Publicis Media liderem nowego biznesu w Polsce. Starcom na czele agencji

Finał programu "Ej, Stara!". Ilu widzów miał nowy format Doroty Szelągowskiej?

Finał programu "Ej, Stara!". Ilu widzów miał nowy format Doroty Szelągowskiej?

REM oddala skargę policji na reportaż "Superwizjera TVN"

REM oddala skargę policji na reportaż "Superwizjera TVN"

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele