Marka Delecta rozpoczęła przedświąteczną kampanię pod hasłem "Delecta - Powiedz to prosto z serca".
Spoty reklamowe emitowane będą w kluczowych stacjach TV przez najbliższe 5 tygodni. Działania w telewizji będą wsparte komunikacją w mediach społecznościowych, YouTube, Digital OOH oraz influencer marketing. Zaplanowano też aktywności w miejscach sprzedaży.
- Konsekwentnie realizując naszą strategię marketingową, budujemy w głowach konsumentów spójny i emocjonalnie angażujący wizerunek marki Delecta – mówi Magdalena Mioduszewska, dyrektor marketingu FoodWell.
Działania komunikacyjne skupione będą nie tylko na topowych produktach, ale również na komunikacji nowej linii codziennych wypieków "Takie to proste".

Za kampanię odpowiadają agencje: HiBrands – strategia wizualizacji opakowań, GPD – strategia komunikacji, Starcom (Publicis Media)– strategia i zakup mediów.











