Powrót do szkoły bez stresu finansowego w nowej reklamie Klarny

Internetowa platforma finansowa Klarna wspólnie z partnerami m.in. Reserved, SinSay, About You, Local Heroes rozpoczęła akcję „Back to school”. W jej ramach skorzystać z oferty sklepów internetowych z możliwością płatności po 30 dniach, bez dodatkowych opłat.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Powrót do szkoły bez stresu finansowego w nowej reklamie Klarny

Klarna prowadzi kampanię pod hasłem: „Podziel płatności, nie zakupy. Zapłać za 30 dni. Bez odsetek”.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/paris-hilton-klarna-that-s-smoooth,7169710789531265a ##

Kampania „Podziel płatność, nie zakupy. Zapłać za 30 dni. Bez odsetek” prowadzona wspólnie z partnerami Klarny tj. Reserved, SinSay, About You czy Local Heroes startuje na polskim rynku z końcem sierpnia i potrwa trzy tygodnie.

W kampanii zostały wykorzystane kanały digital - social media i display.

Za koncept kreatywny i jego realizację odpowiada zespół Klarny.

Działania komunikacyjnie wspiera Havas PR Warsaw. Równolegle działania marketingowe będą prowadzone również w Czechach i Rumunii. 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

"Do Rzeczy" dłużej poczeka na inwestorów

"Do Rzeczy" dłużej poczeka na inwestorów

Cyberterroryści w rękach policji. Mieli na koncie 380 fałszywych alarmów

Cyberterroryści w rękach policji. Mieli na koncie 380 fałszywych alarmów

Nowy film Smarzowskiego rządzi w kinach. Już ponad milion widzów

Nowy film Smarzowskiego rządzi w kinach. Już ponad milion widzów

Polski marketplace coraz zyskowniejszy. Przyciąga nowych kupujących

Polski marketplace coraz zyskowniejszy. Przyciąga nowych kupujących

APLIKACJA 2.7 WYZNACZAJĄCA NOWY STANDARD INFLUENCER MARKETINGU
Materiał reklamowy

APLIKACJA 2.7 WYZNACZAJĄCA NOWY STANDARD INFLUENCER MARKETINGU

Legimi ucierpiało przez hakerów. Ubyła ponad połowa zysku

Legimi ucierpiało przez hakerów. Ubyła ponad połowa zysku