Powrót do szkoły bez stresu finansowego w nowej reklamie Klarny

Internetowa platforma finansowa Klarna wspólnie z partnerami m.in. Reserved, SinSay, About You, Local Heroes rozpoczęła akcję „Back to school”. W jej ramach skorzystać z oferty sklepów internetowych z możliwością płatności po 30 dniach, bez dodatkowych opłat.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Powrót do szkoły bez stresu finansowego w nowej reklamie Klarny

Klarna prowadzi kampanię pod hasłem: „Podziel płatności, nie zakupy. Zapłać za 30 dni. Bez odsetek”.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/paris-hilton-klarna-that-s-smoooth,7169710789531265a ##

Kampania „Podziel płatność, nie zakupy. Zapłać za 30 dni. Bez odsetek” prowadzona wspólnie z partnerami Klarny tj. Reserved, SinSay, About You czy Local Heroes startuje na polskim rynku z końcem sierpnia i potrwa trzy tygodnie.

W kampanii zostały wykorzystane kanały digital - social media i display.

Za koncept kreatywny i jego realizację odpowiada zespół Klarny.

Działania komunikacyjnie wspiera Havas PR Warsaw. Równolegle działania marketingowe będą prowadzone również w Czechach i Rumunii. 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Odejście po dwóch dekadach. Zbigniew Parafianowicz żegna się z "Dziennikiem Gazetą Prawną"

Odejście po dwóch dekadach. Zbigniew Parafianowicz żegna się z "Dziennikiem Gazetą Prawną"

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem