Powrót piłkarskich emocji – nowy spot reklamowy Alior Banku

Alior Bank jako Oficjalny Sponsor Reprezentacji Polski w piłce nożnej wspiera drużynę narodową podczas eliminacji do przyszłorocznych Mistrzostw Świata, które odbędą się w Rosji. W Telewizji Polsat i kanałach sportowych tej stacji fani Reprezentacji mogą obejrzeć przygotowany przez bank spot reklamowy „Ramię w ramię”, zachęcający do kibicowania zespołowi podczas sportowych zmagań, m.in. przed zbliżającym się spotkaniem z Czarnogórą.

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Na potrzeby wiosennej kampanii telewizyjnej Alior Bank przygotował 8-sekundowy billboard sponsorski „Ramię w ramię”, który można oglądać na antenie Telewizji Polsat i w kanałach sportowych tej stacji. Spot emitowany będzie m.in. przed i po meczu Reprezentacji Polski z Czarnogórą rozgrywanego w ramach eliminacji do Mistrzostw Świata w piłce nożnej w 2018 r. Pierwszy w tym roku mecz eliminacyjny odbędzie się w najbliższą niedzielę, 26 marca, na Stadionie Pod Goricom w Podgoricy. Początek transmisji spotkania na szczycie grupy E eliminacji MŚ rozpocznie się o godz. 20.45 w Telewizji Polsat.

Podczas meczu wokół boiska wyświetlane będą również animacje, na których pojawi się m.in. logo Alior Banku, jedynego banku będącego Oficjalnym Sponsorem Reprezentacji Polski w piłce nożnej. Będą mogły obejrzeć  je tysiące kibiców na trybunach i miliony przed telewizorami. Na zagranicznym boisku animacja Alior Banku pojawi się po raz pierwszy.

Alior Bank zaprasza do wspólnego kibicowania na trybunach, przed telewizorami, a także na profilu banku na Facebooku, ramię w ramię z Biało-Czerwonymi.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele

PTWP znów kupuje. Tym razem w eventach

PTWP znów kupuje. Tym razem w eventach

Odejście po dwóch dekadach. Zbigniew Parafianowicz żegna się z "Dziennikiem Gazetą Prawną"

Odejście po dwóch dekadach. Zbigniew Parafianowicz żegna się z "Dziennikiem Gazetą Prawną"

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

Były szef social mediów naTemat z nową pracą