Powrót z urodzin w nowej odsłonie kampanii „Piłeś? Nie jedź” (wideo)

W telewizji, radiu, kinach i na outdoorze rusza kolejny etap kampanii społecznej „Piłeś? Nie jedź”. Akcję na zlecenie Związku Pracodawców Polski Przemysł Spirytusowy przygotowały Fabryka Komunikacji Społecznej i Practum Consulting.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Startująca właśnie odsłona kampanii społecznej „Piłeś? Nie jedź” pokazuje tragiczny powrót dwojga osób z imprezy urodzinowej , podczas mężczyzna kierujący później samochodem pił alkohol. Akcja zwraca w ten sposób uwagę na negatywne konsekwencje prowadzenia auta przez nietrzeźwego kierowcę. Kampania jest skierowana przede wszystkim do uczestników ruchu drogowego w wieku 18-30 lat.

Przypomnijmy, że kampania „Piłeś? Nie jedź” jest prowadzona przez od kilku lat. W grudniu 2008 roku realizowana była świąteczna odsłona akcji (więcej na ten temat), natomiast w 2006 roku działania przebiegały pod hasłem „Piłeś - nie prowadź!” (więcej).

grafika

Obecna akcja od 16 października do połowy listopada obejmie telewizję (TVN Warszawa), radio (RMF Maxxx), kina (warszawskie Multikina) oraz outdoor (reklamy na 100 autobusach miejskich i przed 75 klubami/pubami w Warszawie, ulotki rozdawane przez stołecznych policjantów). Za kreację i realizację kampanii – na zlecenie Związku Pracodawców Polski Przemysł Spirytusowy – odpowiada agencja Fabryka Komunikacji Społecznej, natomiast działania public relations prowadzi agencja Practum Consulting.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online