Wiktoria Wójcik ma kierować agencją wraz z Szymonem Kubiakiem.
"Uruchamiamy New Game + – markę Gaming 360° dla regionu CEE, która wspiera marki i agencje w zdobywaniu najcenniejszej waluty współczesnego marketingu: uwagi. W New Game+ tworzymy kompleksowy ekosystem marketingu gamingowego. Co to oznacza w praktyce? Pracujemy z markami i agencjami – projektujemy strategie i kampanie 360° – od badań i insightów, przez kreację i content, po media i analitykę. Docieramy do graczy we wszystkich touchpointach: w grach (Fortnite, Roblox, Minecraft), na Twitchu, Discordzie, w esporcie i społecznościach. Budujemy światy, formaty i aktywacje, które nie są "kolejnym placementem w media planie", ale autentyczną częścią doświadczenia gracza. Wszystko to rozgłaszamy dzięki ponad 40 różnym gmaingowym narzędziom mediowych i contentowych" – poinformowała Wiktoria Wójcik na LinkedInie.

Dodała, że stworzona przez nich technologia Gaming 360 Engine ma stać się "ChatGPT dla marketingu gamingowego" – systemem, który wesprze marketerów w planowaniu i prowadzeniu skutecznych kampanii w oparciu o naszą wiedzę i doświadczenie. Technologia ma odciążać ekspertów z rutyny i pozwalać im koncentrować się na tym, co najważniejsze.
Wójcik i Kubiak od 6 lat są CMO platformy do mikro-sponsoringu inStreamly. Wójcik stworzyła także startup Streamcoi, pozwalający streamerom nawiązywać współpracę sponsorską. Kubiak natomiast jest twórcą organizacji e-sportowej devils.one.











