Powstała agencja New Game +. Obiecują "ChatGPT dla marketingu gamingowego"

Wiktoria Wójcik, twórczyni platformy inStreamly, poinformowała, że uruchomiła agencję marketingu gamingowego New Game +. Założycielka deklaruje, że dysponuje technologią, która jest jak "chatGPT dla marketingu gamingowego".

Kinga Walczyk
Kinga Walczyk
Udostępnij artykuł:
Powstała agencja New Game +. Obiecują "ChatGPT dla marketingu gamingowego"
Screen

Wiktoria Wójcik ma kierować agencją wraz z Szymonem Kubiakiem.

"Uruchamiamy New Game + – markę Gaming 360° dla regionu CEE, która wspiera marki i agencje w zdobywaniu najcenniejszej waluty współczesnego marketingu: uwagi. W New Game+ tworzymy kompleksowy ekosystem marketingu gamingowego. Co to oznacza w praktyce? Pracujemy z markami i agencjami – projektujemy strategie i kampanie 360° – od badań i insightów, przez kreację i content, po media i analitykę. Docieramy do graczy we wszystkich touchpointach: w grach (Fortnite, Roblox, Minecraft), na Twitchu, Discordzie, w esporcie i społecznościach. Budujemy światy, formaty i aktywacje, które nie są "kolejnym placementem w media planie", ale autentyczną częścią doświadczenia gracza. Wszystko to rozgłaszamy dzięki ponad 40 różnym gmaingowym narzędziom mediowych i contentowych" – poinformowała Wiktoria Wójcik na LinkedInie.

Dodała, że stworzona przez nich technologia Gaming 360 Engine ma stać się "ChatGPT dla marketingu gamingowego" – systemem, który wesprze marketerów w planowaniu i prowadzeniu skutecznych kampanii w oparciu o naszą wiedzę i doświadczenie. Technologia ma odciążać ekspertów z rutyny i pozwalać im koncentrować się na tym, co najważniejsze.

Screen
Screen © LinkedIn Wiktoria Wójcik | Wiktoria Wójcik

Wójcik i Kubiak od 6 lat są CMO platformy do mikro-sponsoringu inStreamly. Wójcik stworzyła także startup Streamcoi, pozwalający streamerom nawiązywać współpracę sponsorską. Kubiak natomiast jest twórcą organizacji e-sportowej devils.one.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Inwestor "Rzeczpospolitej" ukarany przez nadzór giełdy. Grzywny także dla Hajdarowiczów

Inwestor "Rzeczpospolitej" ukarany przez nadzór giełdy. Grzywny także dla Hajdarowiczów

Ciężarówki Coca-Coli wyruszają w Polskę. Odwiedzą 7 miast

Ciężarówki Coca-Coli wyruszają w Polskę. Odwiedzą 7 miast

Dyson przegląda globalny budżet mediowy wart 500 mln dolarów. Po czterech latach wraca przetarg

Dyson przegląda globalny budżet mediowy wart 500 mln dolarów. Po czterech latach wraca przetarg

Wojtek Chaber i Marta Piechnik dołączyli do oLIVE media

Wojtek Chaber i Marta Piechnik dołączyli do oLIVE media

Marka Oppo dołączyła do grona klientów agencji Ro

Marka Oppo dołączyła do grona klientów agencji Ro

Marcel Płoszczyński dołącza do agencji RO

Marcel Płoszczyński dołącza do agencji RO