– FindCar to nowy standard w sprzedaży samochodów – transparencja, pełna oferta rynku i prostota obsługi w jednym miejscu. Naszym celem jest połączenie klientów z dealerami w sposób nowoczesny, bez zbędnych pośredników i marketingowego szumu – zapowiada nowa platforma.
Serwis obejmuje ofery tylko autoryzowanych dealerów – nie ma w nim brokerów, komisów i pośredników. Na platformie FindCar.pl znaleźć można auta wszystkich marek oraz używane z oficjalnych programów dealerskich, z potwierdzonym pochodzeniem i historią serwisową. Oferty można filtrować według marki, ceny, lokalizacji czy miesięcznej raty.
Za projektem stoją: Jadwiga Borowińsa, była PR manager Audi Polska oraz Łukasz Bąk i Michał Podemski, odpowiedzialni za jeden z najpopularniejszych polskich kanałów motoryzacyjnych na YouTube – Caroseria .To on jest partnerem merytorycznym FindCar.pl. Bąk występuje w filmach na kanale, a Podemski jest jego producentem.

Zespół CaroSerii od lat testuje samochody wszystkich marek, tworząc recenzje, porównania i materiały wideo. W bazie kanału znajduje się już prawie 700 testów nowych i używanych samochodów, a jego miesięczne zasięgi przekraczają 2 miliony unikalnych użytkowników.
Największym serwisem ogłoszeniowym specjalizującym się w sprzedaży pojazdów jest należące do Grupy OLX otoMoto. We wrześniu 2025 roku serwis odwiedziło 6,98 mln internautów (to przełożyło się na 23,43 proc. zasięgu), spędzając tam średnio po 31 minut i 56 sekund.










