Poznań czeka na Berlińczyków

Pod hasłem "Czekamy na prawdziwych Berlińczyków. Witamy w Poznaniu" ruszyła kampania promocyjna Poznania w Berlinie.

masz
masz
Udostępnij artykuł:

Jej głównym celem jest budowa wizerunku Poznania, jako miasta, które warto odwiedzić.

Kampania jest pierwszym efektem prezentacji Poznania w Berlinie "Posen Kommt". Powstała z inicjatywy Grupy Ströer w Niemczech. Przy podpisaniu kontraktu obecny był Harald Wolf, berlński senator do spraw gospodarki. Jego zdaniem, darowizna niemieckiej firmy przyczyni się do zacieśnienia kontaktów między miastami, a Poznań w świadomości mieszkańców Berlina stanie się miastem godnym zainteresowania. Jest to pierwsza tego rodzaju promocja miasta w Niemczech.

Kampanię będzie można zobaczyć na blisko 165 Mega Lightach (ML) w Berlinie i na 10 Super 12 w Poznaniu.

 Kreację kampanii przygotowała agencja reklamowa Just.  Projekt ma lekkie nacechowanie humorystyczne - hasło oparte jest na dwuznaczności słowa "Berliner", które w berlińskim dialekcie znaczy "pączek", a w powszechnym znaczeniu "Berlińczyk", czyli po prostu "mieszkaniec Berlina".

Koszty wyklejenia plakatów w Niemczech poniósł Ströer Deutsche Staedte Medien, natomiast koszty kampanii w Polsce w pełni pokryła Ströer Polska.

Kampania reklamowa w Niemczech będzie widoczna na ML Ströera przez okres dekady czyli 10 dni (19-29 sierpnia).

masz
Autor artykułu:
masz
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu