W spocie Radosław Kotarski mówi o podobieństwie znaczeń słów „pokój” i „spokój”. Pokazywana jest przy tym historia rodziny, która dzięki pożyczce gotówkowej z Banku Millennium wziętej przez internet może wyremontować pokój dla swoich dzieci.
Kampania podkreśla, że taką pożyczkę w Banku Millennium można wziąć w systemie bankowości internetowej Millenet oraz aplikacji mobilnej. Rzeczywista roczna stopa oprocentowania wynosi 15,32 proc.
##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/ranking-nalepiej-cenione-banki-w-polsce-ing-bank-slaski-mbank-getin-bank-millennium,7170399697831553a ##
W poprzedniej reklamie pożyczki gotówkowej w Banku Millennium Radosław Kotarski zwracał uwagę, że wiele muzeów można zwiedzać przez internet.

Nowa akcja reklamowa zaczęła się 1 lutego, obejmuje telewizję (kanały główne, wybrane stacje tematyczne) oraz internet (m.in. YouTube).
Kreację kampanii przygotowała agencja Change Serviceplan, produkcją spotu zajął się Corner Shop, a media kupił dom mediowy Starcom.
W pierwszych trzech kwartałach ub.r. wydatki Banku Millennium na reklamy, promocję i reprezentację wyniosły 40,84 mln zł, wobec 51,72 mln zł rok wcześniej.











