„Pożyczyłem, połączyłem, po swojemu spłaciłem” – nowa odsłona kampanii ING Banku Śląskiego

ING Bank Śląski rozpoczął jesienną odsłonę kampanii reklamowej promującej pożyczkę gotówkową. Klienci posiadający zobowiązania kredytowe w różnych bankach mogą teraz połączyć je w jedną ratę. Dzięki temu mogą uporządkować swoje finanse i spłacać ją po swojemu. Dodatkowo, w ramach specjalnej promocji, każdy klient, który przeniesie zobowiązania z innych banków może odebrać nawet 200 zł zwrotu pierwszej raty.

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Posiadanie kilku, nawet niewielkich zobowiązań kredytowych, np. pożyczki gotówkowej czy limitu zadłużenia w różnych bankach powoduje, że musimy pamiętać o posiadaniu odpowiednich środków na koncie i różnych terminach płatności wielu rat. Spłata kilku zobowiązań może być znacznie bardziej komfortowa i mniej angażująca jeśli połączymy swoje raty w jedną, najlepiej taką którą można spłacać po swojemupowiedziała Barbara Pasterczyk, Dyrektor Departamentu Komunikacji Marketingowej w ING Banku Śląskim.

ING Bank Śląski proponuje zastąpienie kilku pożyczek lub innych zobowiązań jedną ratą, którą klient może spłacać na własnych zasadach: raz mniej, raz więcej. Jednocześnie bank nie pobierze prowizji za udzielenie pożyczki, jeśli co najmniej 50% wnioskowanej kwoty (nie mniej niż 4 tys. zł), zostanie przeznaczone na konsolidację zobowiązań kredytowych z innych banków. Dodatkowo, w ramach specjalnej promocji trwającej do 15 października br., klienci, którzy przeniosą zobowiązania z innych banków mogą otrzymać nawet do 200 zł zwrotu pierwszej raty pożyczki.

Z promocji może skorzystać każdy klient, który spełni łącznie poniższe warunki:

  • od 31 sierpnia do 15 października br. złoży wniosek o pożyczkę pieniężną, która przynajmniej w części zostanie przeznaczona na spłatę całości zobowiązania lub zobowiązań kredytowych wobec innych banków,
  • do 26 października br. zawrze z bankiem umowę o pożyczkę na okres co najmniej 36 miesięcy, zobowiązując się do spłaty konsolidowanych zobowiązań kredytowych.

Bank nawiązuje w komunikacji do wiosennej kampanii pożyczki, w której zachęcał do pożyczania w taki sposób, aby na tym zyskać. Jesienna odsłona kampanii kierowana jest do innej grupy docelowej – osób, które już skorzystały z pożyczki lub mają inne zobowiązania kredytowe. Adam Woronowicz, który ponownie wcieli się w rolę bohatera kampanii, zachęca wszystkich, którzy mają już inne raty na głowie, do połączenia ich w jedną i uporządkowania swoich finansów. Podsumowuje to hasło kampanii: „Pożyczyłem, połączyłem, po swojemu spłaciłem”.

W ramach kampanii zaplanowano działania marketingowe w internecie i oddziałach banku.

Tytuł kampanii: „Pożyczyłem, połączyłem, po swojemu spłaciłem”

Start kampanii: 31 września 2015 r.

Narzędzia:

  • Internet – zasięgowe działania prowadzone na: - portalach internetowych - onet.pl, interia.pl, allegro.pl, wp.pl., - ogólnopolskich serwisach tematycznych, m.in.: goldbach.pl, gazeta.pl, polskapress.pl, wp.pl - serwisach sieci reklamy - GDN, mGDN, - mobilnych sieciach reklamowych.
  • Materiały promocyjne w placówkach banku

Kreacje internetowe: Agencja Kreatywna GONG

grafika

dostarczył

infoWire.pl

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+