PR Calling ze stałą obsługą Listonic

Do grona stałych klientów agencji PR Calling dołącza aplikacja zakupowa Listonic.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
PR Calling ze stałą obsługą Listonic

Po współpracy projektowej, agencja PR Calling odpowiada za działania komunikacyjne Listonic w ramach obsługi stałej.

Agencja odpowiada za relacje z dziennikarzami, content marketing, pozycjonowanie eksperckie przedstawicieli Listonic w kluczowych mediach oraz bieżący consulting w zakresie szeroko rozumianej komunikacji.

– Współpracowaliśmy z Listonic przy okazji komunikacji raportów „Sieci handlowe 2019” i „Trendy konsumenckie 2020”. W trakcie 3 miesięcy trwania projektu uzyskaliśmy wyniki, dzięki którym Listonic zdecydował oddać w nasze ręce znacznie większy obszar do komunikacji. Powrót klienta zadowolonego z obsługi cieszy podwójnie - mówi Katarzyna Dworzyńska, head of business PR Calling.

Po stronie PR Calling za obsługę klienta odpowiada zespół zarządzany przez Martę Tyszer, PR & communication manager.

jd
Autor artykułu:
jd
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Finał programu "Ej, Stara!". Ilu widzów miał nowy format Doroty Szelągowskiej?

Finał programu "Ej, Stara!". Ilu widzów miał nowy format Doroty Szelągowskiej?

REM oddala skargę policji na reportaż "Superwizjera TVN"

REM oddala skargę policji na reportaż "Superwizjera TVN"

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele

PTWP znów kupuje. Tym razem w eventach

PTWP znów kupuje. Tym razem w eventach

Odejście po dwóch dekadach. Zbigniew Parafianowicz żegna się z "Dziennikiem Gazetą Prawną"

Odejście po dwóch dekadach. Zbigniew Parafianowicz żegna się z "Dziennikiem Gazetą Prawną"

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie